خبرهای داغ:
این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه اقدام آمریکا اتحاد داخلی ایران را بیشتر کرد، گفت: این اقدام آمریکا باعث افزایش بیشتر محبوبیت و احترام سپاه شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۹۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸


صادق آهنگران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اظهار داشت: ضرب المثل" عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد" را در اقدام آمریکا در تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عیناً مشاهده کردیم آمریکا می‌خواست محبوبیت سپاه را در کشور و در منطقه کم کند، اما عکس هدف آمریکا رخ داد و محبوبیت سپاه بیشتر شد.

وی گفت: حرکتی که ترامپ علیه سپاه انجام داد یکی از بهترین حرکت‌هایی بود که نتیجه مثبت برای ایران داشت آمریکا با این حرکتی که انجام داد باعث بیشتر شدن اتحاد داخل ایران شد این حرکت باعث اتحاد بیشتر دولت با سپاه شد همچنین اتحاد گروه‌های مختلف سیاسی با سپاه نیز بیشتر شد، این مسئله را در واکنش گروه‌های مختلف سیاسی به اقدام امریکا علیه سپاه را می‌توان مشاهده کرد.

عزت سپاه در حال افزایش است

مداح اهل بیت خاطرنشان کرد: نمونه بارز این اتحاد امروز در مجلس مشاهده شد و همچنین در سخنان رئیس جمهور نمود پیدا کرد، الحمدالله هر چه می‌گذرد عزت سپاه بیشتر می‌شود این عزت به خاطر فداکاری‌ها عملی سپاه در عرصه‌های سیاسی، نظامی و هم در عرصه کمک‌های مردمی داشته است این‌ها را مردم ایران مشاهده کردند و این مسئله را قدر می‌دانند و اقدام آمریکا هم نمی‌توانند خللی در عزت و فداکاری سپاه به وجود بیاورد.

آهنگران افزود: در بحران‌هایی که در کشور به وجود می‌آید مردم مشاهده می‌کنند نیرو‌های مسلح ازجمله سپاه اولین نهادی است که حضور پیدا می‌کند در سیل اخیر که دامن گیر شهر‌های مختلف کشور ازجمله مازندران، خوزستان و لرستان شد سپاه از دقایق اولیه حضور داشت و همه مردم ازجمله روستائیان سیل زده مشاهده کردند که سپاه چه نقش مؤثری و سازنده در کمک به مردم داشت.

محبت مردم به سپاه بیشتر شده است

وی تأکید کرد: اگر سپاه به مسئله بحران سیل ورود نمی‌کرد بحران بسیار بیشتر می‌شد مردم این مسائل را عملاً مشاهده کردند با ورود سپاه و مردمی بودن سپاه و فداکاری‌هایی که انجام شد مسئله بحران به خوبی پیش می‌رود و مردم بهترین قاضی هستند و از نزدیک همه مسائل را مشاهده می‌کنند و اظهارات مردم نشان می‌دهد که چقدر به سپاه محبت دارند و این محبت هم هر روز افزایش پیدا می‌کند.

آهنگران گفت: ترامپ به عنوان دشمن ایران نشان داد که واقعاً احمق است، زیرا طوری برنامه ریزی کرده بود که در زمانی که سپاه در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده است و هر روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود سپاه را یک گروه تروریستی اعلام کند تا محبوبیت سپاه کاهش پیدا کند، اما همزمانی این دو مسئله نه تنها باعث کاهش محبوبیت سپاه نشد بلکه این اقدام آمریکا باعث افزایش بیشتر محبوبیت و احترام سپاه شد، زیرا مردم آنچه از سپاه می‌دیدند با آنچه امریکا اعلام کرد تفاوت داشت.

اقدام آمریکا اتحاد داخلی ایران را بیشتر کرد

مداح اهل بیت تصریح کرد: افرادی که در دورترین مناطق کشور زندگی می‌کنند با دیدن فداکاری‌های سپاه نیز به آن ابراز علاقه می‌کنند ترفند آمریکا در تروریست اعلام کردن سپاه در این مقطع نقش بر آب شد، زیرا در اوج بحران که سپاه بیش‌ازپیش در دل مردم جا پیدا کرده بود ترامپ اظهاراتی کرد که باعث اتحاد بیشتر در کشور شد.

وی اظهار داشت: تروریست اعلام کردن سپاه توسط آمریکا در این برهه تنها به ضرر سپاه نبود بلکه به نفع سپاه و ایران هم شد، زمانی آمریکا که سپاه قدس را تروریست اعلام کرد عزت، نفوذ و قدرت سپاه قدس بیشتر شد اکنون هم با این اظهارات قدرت، نفوذ و محبوبیت سپاه بیشتر خواهد شد.
ارسال نظرات