امام جمعه گناوه گفت: تارخ سپاه با تاریخ انقلاب اسلامی گره خورده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۹۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: از بدو اقلاب سپاه پاسداران تمام خود را وقف انقلاب اسلامی، نظام اسلامی و ولایت کرده است و حضور سبز پوشان در تمام عرصه‌ها سبب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی شده است 

وی تصریح کرد:اکنون در آستانه روز پاسدار دشمن بار دیگر خباثت خود را نشان داد و یک نهاد مقدس که خدماتش را در داخل و خارج از ایران آشکار است تروریست نامید.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه هر جا پای ارزش‌های انقلاب و ارزش‌های نظام به میان آمده است سپاه حضور پر رنگ داشته است ادامه داد:اکنون که چندین استان کشورمان درگیر سیل زدگی هستند سپاه در کنار ارتش، وزارت دفاع، بسیج، نیروی انتظامی، روحانیون و گرو‌های مردمی عمر خود را وقف خدمت به مردم می‌کند.

حجت الاسلام  رکنی حسینی افزود:اگر تاریخ سپاه را ورق بزنیم خواهیم دید تارخ سپاه با تاریخ انقلاب اسلامی گره خورده است و این سپاه است که در طول تاریخ قربانی تروریست بوده است.

وی بیان کرد:امروز دشمنان به سبب شکست‌های داخلی و خارجی  یعنی شکست در سوریه، لبنان و عراق کینه خود را با تروریستی نامیدن سپاه اظهار کرده است.

امام جمعه گناوه عنوان کرد: به خواست خدا و حق خون شهدای مظلوم سبزقامتان سپاه  محبت و دوستی مردم نسبت به سپاه بیشتر شده است تا جایی که امروز دیدیم نمایندگان مردم در مجلس با سلایق مختلف و گرایش‌های مختلف سیاسی یکصدا فریاد حمایت از سپاه پاسداران را سر دادند و نشان دادند دل در گرو این انقلاب دارند.

فرماندار شهرستان گناوه نیز ضمن تبریک ولادت با سعادت ابا عبدالله الحسین و روز پاسدار گفت: امروز دیدیم که مجلس جمهوری اسلامی، ریاست محترم جمهور و سران قوای به حمایت ازسپاه برخواستند.

سید علی پاکنژاد بیان کرد:همدلی و همراهی ملت ایران امروزبیش از گذشته نمایان است و همین امر سبب خشم دشمنان ایران شده است.

وی ادامه داد:دشمن بداند در جای که وحدت و اتحاد ما مورد حمله قرار گیرد همه پشت سر مقام معظم رهبری قرار خواهند گرفت و حافظ ارزش‌های نظام انقلاب اسلامی خواهند بود.

فرماندار شهرستان گناوه بیان کرد:اگر چه تضارب آرا و اختلاف سلیقه‌ها وجود دارداما مفتخر هستیم که به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی از کشورمان و آرمان هایش حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها