خبرهای داغ:
رئیس انجمن کلام اسلامی حوزه و استاد دانشگاه تهران گفت: قوه قضاییه باید اشخاصی که مخالف رونق تولید ملی هستند را شناسایی و به مردم معرفی کند.
کد خبر: ۹۱۲۵۵۰۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸


رضا برنجکار درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، عنوان کرد: شعار امسال و سال گذشته، دو روی یک سکه بوده و مکمل هم هستند، شعار سال گذشته تاکید به مردم برای خرید کالای ایرانی و حمایت در شرایط جنگ اقتصادی بود.

وی با بیان اینکه تولید و مصرف مکمل هستند واگر مردم کالای تولید ملی مصرف نکنند تولید نیز از بین می‌رود، افزود: مردم می‌دانند که اگر تلاش نکنند دیگران برایشان کاری نخواهند کرد و امیدواریم مسئولین ما نیز این را درک کنند که باید مسئله اصلی تکیه بر توانمندی‌های داخلی باشد.

برنجکار بیان کرد: این به معنای عدم ارتباط ما با کشور‌های دیگر نیست، زیرا ما کشوری در آن طرف اقیانوس‌ها نیستیم و باید روابط خود را با سایر همسایگان مانند عراق افزایش دهیم.

رئیس انجمن کلام اسلامی حوزه بیان کرد: عدم رونق تولید سبب وابستگی ما به دیگران می‌شود و هدف ما از انقلاب که رسیدن به استقلال و عدم وابستگی بود را زیر سوال می‌برد.

وی اظهار کرد: سیاست، فرهنگ و اقتصاد جدایی ناپذیرهستند، ما درانقلاب سیاسی موفق عمل کردیم اماا ین کافی نیست و باید انقلاب اقتصادی نیز صورت بگیرد.

رئیس انجمن کلام اسلامی حوزه اظهار کرد: ما درصنعت نظامی به خودکفایی رسیده ایم واگر این خودکفایی نبود، دشمنان تاکنون ایران را ویران کرده بودند، اکنون نیز باید در صنایع دیگر از جمله خودرو سازی وهواپیما به خودکفایی برسیم.

برنجکار اظهار کرد: در حال حاضر پول ملی ما به دلایل تحریم وضعف داخلی آسیب شدید دیده و مردم دچار مشکلات فراوانی شده اند، اکنون که این مشکل به وجود آمده باید تولیدکنندگان و صادرکنندگان فعالیت خود را دوچندان کنند تا ارزآوری بیشتری داشته باشند.


برنجکار عنوان کرد: ما با نابود کردن دامداری خود کاسه گدایی دست گرفته ایم و از کشور‌های دیگر گوشت یخ زده به چندین برابر قیمت گوشت داخلی خریداری می‌کنیم و این درحالی است که دامشهر قم مرکز دامداری کشور است؛ چرا باید اجازه فروش دام را بدهند، مگر این کشورمسؤول ندارد؟ در یک سال گذشته ما صنایع خود را نابود کرده ایم و سبب وابستگی خود به دیگران شده ایم.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان از جنگ نظامی با ایران واهمه دارند، اظهار کرد: دشمنان بعد از جنگ فرهنگی، رو به جنگ اقتصادی آورده اند که نقطه ضعف اصلی ما نیز هست.

وی با اشاره به علاقه مندی مردم سایر کشور‌ها برای سفر به ایران بیان کرد: بعضی سفارت‌ها به خوبی عمل کرده وتوانسته اند در جذب توریست موفق باشند.

برنجکار با تاکید بر اینکه رونق تولید بهترین شعاری بود که مقام معظم رهبری می‌توانستند انتخاب کنند، عنوان کرد: اگر شعار امسال رونق تولید انتخاب نمی‌شد کشور دچار یک بحران جدی می‌شد؛ مزیت شعار سال این است که اگر مسئولین مقابل رونق تولید ملی بایستند خائن به اسلام و ایران شناخته می‌شوند.

وی ادامه داد: قوه قضاییه باید فعال‌تر از قبل عمل کند و با تشکیل یک کار گروه، اشخاصی که مخالف رونق تولید ملی هستند را شناسایی و معرفی کند، مجلس و دولت نیز با تشکیل یک کار گروه مشترک باید قوانینی که سبب آسیب به تولید ملی شده را شناسایی کرده وآن‌ها را از سر راه تولید کننده بردارند.

برنجکار ادامه داد: دشمنان ما چهل سال توسط ایران تحقیر شده اند و تا ایران را له نکنند از پای نخواهند نشست، دشمنان با حکومت کاری ندارند، آن‌ها با مردم ایران مشکل دارند، چون این مردم هستند که همیشه در صحنه اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها