فرمانده سپاه ناحیه مقداد مشهد:

آمریکا با اقدام اخیرش درجه‌ محبوبیت و نفوذ اجتماعی سپاه را بالا برده است

فرمانده سپاه ناحیه مقداد مشهد گفت: امریکا با تروریست خواندن سپاه درجه‌ محبوبیت و نفوذ اجتماعی این نهاد انقلابی را بالا برده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۵۴۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار محمد ترشیزی در جمع کارکنان سپاه ناحیه مسلم و مقداد مشهد که در محل نمازخانه قرارگاه شهید برونسی برگزار شد، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه بویژه سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار مطالبی را به مقتضای اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سیاه تروریستی قرار داده، بیان داشت.

وی اشاره داشت: خداوند متعال همیشه دشمنان اسلام را از احمق‌ها قرار داده است. ما از جبهه کفر، نفاق و از یزیدیان انتظار محبت نباید داشته باشیم. آمریکا با اقدام اخیرش درجه‌ی محبوبیت و نفوذ اجتماعی سپاه را بالا برده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد مشهد اضافه کرد: اگر امروز آمریکا از ما تعریف می‌کرد، ما باید به او شک می‌کردیم. اینکه آمریکا سپاه پاسداران را که یک نیروی انقلابی، اعتقادی و مردمی است و چهل سال محکم پای آرمان‌هایش ایستاده است را یک گروه تروریستی می‌داند، نشانه حماقت آمریکا است.
 
وی در پایان به ارادت‌ها و احترام‌های مردم به سپاه و پاسداران را یک سرمایه اجتماعی دانست و گفت: شما باید قدر مردم و خودتان را بدانید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار