خبرهای داغ:
سرپرست مرکز اندیشه و همفکری اقشار بسیج استان:

همدلی و نوع دوستی در مناطق سیل زده موج می‌زند

سرپرست مرکز اندیشه و همفکری اقشار بسیج استان گفت: همدلی و نوع دوستی ملت دلسوز ایران در مناطق سیل زده موج می‌شود
کد خبر: ۹۱۲۵۵۶۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان داریوش جلالی، سرپرست مرکز اندیشه و همفکری اقشار بسیج استان سمنان ضمن تبریک ماه شعبان و اعیاد شعبانیه در جمع مدیران اقشار بسیج اظهار کرد: در روز‌های آغازین سال نو که مردم در حال سفر و شادی بودند متاسفانه اتفاقی رخ داد که قلب تمام ملت ایران را به درد آورد.
وی افزود: ملت ایران با همت و همدلی سختی‌های بسیاری را پشت سر گذاشتند و امروز نیز موج همدلی و نوع دوستی را در مناطق سیل زده شاهد هستیم.
جلالی ادامه داد: مرکز اندیشه و همفکری اقشار بسیج نیز در راستای خدمت به مردم سیل زده از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند و تمام توان خود را برای کمک به این افراد به کار گرفته است.
سرپرست مرکز اندیشه و همفکری اقشار بسیج استان سمنان گفت: پتو، آرد، نان خشک، انواع کنسرو، آب معدنی، چکمه، چادر، پوشاک بچه و لوازم بهداشتی بانوان از اقلام مورد نیاز سیل زدگان است و مردم شریف استان سمنان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را در پایگاه‌های بسیج مقاومت و مساجد تحویل دهند؛ همچنین شماره حساب ۲۳۱۰۴۲۱۶۴۸۶۴۵ در بانک انصار و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۳۳۱۰۵۶۴۰ به نام قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان برای کمک‌های نقدی مردم در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار