مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد:

برگزاری 1400 برنامه در ایام نوروز در یزد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت: در ایام نوروز امسال بالغ‌بر ۹۰ عنوان برنامه با بیش از هزار و۴۰۰ اجرا در سطح شهر یزد برگزار شده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۵۷۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، عباس ملازینلی در دیدار جمعی از اعضای انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد با اشاره به اینکه در ایام نوروز امسال بالغ‌بر ۹۰ عنوان برنامه با بیش از هزار و ۴۰۰ اجرا در سطح شهر یزد برگزار شده است، گفت: برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد در نوروز امسال با شعار «خشت، خشت تا بهشت» اجرا شد؛ چراکه یزد تنها شهری است که بدون اعمال‌نظر و دستور حاکمان و به‌واسطه خود مردم ساخته شده است.
وی افزود: این برنامه‌ها از ۲۵ اسفندماه ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فرودین ماه ۹۸ ادامه داشت؛ چنانچه سرود خیابانی، موسیقی، مسابقات هیجانی و ورزشی با محوریت خانواده، استقرار حاجی‌فیروز در ورودی‌های شهر یزد، ایجاد ایستگاه‌های نقاشی و رصد ستارگان ازجمله این برنامه‌هاست.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه در ایام نوروز امسال شاهد ایجاد و راه‌اندازی رادیو مسافر در استان یزد بودیم، اظهار داشت: در این طرح با همکاری رادیو یزد مشخصاتی از مشاهیر، شهر یزد و همچنین آهنگ‌های مناطق مختلف یزد تهیه و در قالب سی‌دی در اختیار مسافران قرار گرفت تا در خودرو و در مدت حضور در یزد از آن استفاده کنند که امیدواریم این طرح در سال آینده با گستردگی هر چه بیشتر اجرایی شود
ملازینلی تصریح کرد: در نوروز امسال بیش از ۲۵ اثر نمایش خیابانی فاخر در سطح شهر برای مسافران نوروزی و مردم شهر یزد به‌صورت پرده‌خوانی و نقالی اجرا و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
این مقام مسئول در خصوص برگزار شدن برخی برنامه‌ها که به‌صورت خودجوش توسط مردم در این ایام اجرا شد، خاطرنشان کرد: در این راستا بایستی توجه داشت که برنامه‌های این سازمان شناسنامه‌دار و مجوزدار بودند و هر برنامه‌ای که توسط این سازمان اجرا شد، آرم سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی را در کنار خود به همراه داشته و سایر برنامه‌ها بی‌ارتباط به این سازمان بوده است.
وی ضمن اشاره به برنامه‌های عمرانی این سازمان در سال جاری، عنوان کرد: بنا بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده به این نتیجه رسیده‌ایم که در شرایط کنونی نیاز به نگارخانه در شهر یزد به‌شدت احساس می‌شود؛ لذا در این راستا تلاش شده از فضا‌های موجود برای این منظور استفاده شود و در این راستا درصددیم تا سه آب‌انبار در سه منطقه شهر پاک‌سازی و آماده‌سازی و به نگارخانه تبدیل شوند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: این سازمان همواره به‌منزله شاگرد همه نهاد‌ها به چشم می‌خورد؛ چنانچه در راستای اساس‌نامه سازمان و فعالیت‌های قانونی با دیگر ارگان‌ها همکاری داشته‌ایم و در حال حاضر مکاتبه‌ای صورت گرفته تا با همه این ارگان‌ها که در طول سال با ما همکاری دارند، برنامه‌های خود را ارائه کنند.
ملازینلی در پایان ضمن قدردانی از تلاش و همکاری رسانه‌ها به‌ویژه خبرگزاری‌ها به‌عنوان مأخذ اصلی تأمین خبر برای سایر رسانه‌ها در ایام نوروز، تأکید کرد: رسانه‌های استان یزد همواره صداقت و امانت را رعایت کرده‌اند و فعالیت‌های انجام شده آن‌ها در این ایام که به نحو شایسته‌ای صورت گرفت، بسی جای قدردانی است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات