خبرهای داغ:
اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروهک های تروریستی حاکی از زبونی و عجز آنان و نشان دهنده قدرت و صلابت انقلاب اسلامی است که با یاری خداوند تبدیل به فرصتی خواهد شد و همبستگی ملی را تقویت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۱۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور خضری دشت بیاض اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه پاسدارن انقلاب را محکوم کردند و بیانیه ای را صادر نمودند که به شرح زیر می باشد:

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند: «عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه دوران تاریخ ما در آینده و یادگار لحظه های حساس این انقلاب است. اگر سپاه نبود هیچ چیز نبود.»

سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که با دستان مبارک رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بنا نهاده شد و در کوران انقلاب و جنگ آبدیده گردید و اینک شمشیر ذوالفقاری است که همواره بر گردن دشمنان عدالت و بشریت و ستم پیشگان فرود می آید و چه باک که اگر از طرف منفورترین دولت ها به تروریست متهم گردد که اگر چنین نمی شد جای تعجب داشت .

راستی این سپاه چه قدرتی دارد که خواب از چشم استکبار وایادی آن ربوده است این چه اقتداری است که قلب های مستضعفین جهان را تسخیر و امید به فردایی بهتر را در دل آنان روشن نگاه داشته است. منشاء این قدرت کدام است که نه صدام وهمه یارانش توان فهم و مقابله با آن را داشت و نه داعش دست ساز آمریکا در برابرش توان ایستادن و نه آمریکا، توان تحمل آنرا به عنوان رکنی از ارکان یک نظام مقبول و مشروع دارد و در ترفند دیگر خود این مجموعه سترگ را به تروریسم متهم می کند، غافل از اینکه سپاه فقط یک مجموعه نظامی نیست بلکه سپاه همه ملت ایران وهمه مستضعفین جهان که مورد ستم واقع شده اند می باشد .

منشاء این توانمندی را مقام معظم رهبری بخوبی ترسیم نموده است. «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی كه مولود مبارك انقلاب اسلامی است، در همه ی جهان پس از صدر اسلام پدیده ی بی سابقه ای است. این پدیده در حقیقت مظهر عینی و مجسمی است برای شعارهای انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه ی قدرت های بزرگ با سلاح اتكاء به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حركت برای نجات مستضعفان و از همین روست كه سلطه های بزرگ در سراسر جهان با چشم انزجار و نفرت، بدین پدیده ی الهی می نگرند چنان كه به انقلاب اسلامی».

«برجستگی سپاه، در همراهی «سلحشوری نظامی» با «خلوص معنوی» بوده و همه ی موفقیت ها از هماهنگی این دو ناشی شده است و این عنصر اصلی كه صفت مجاهدان جلیل القدر صدر اسلام و پایه گذاران افتخارات تاریخی اسلام است، همواره باید در سپاه پاسداران حفظ شود.»

ما اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور ضمن تبریک میلاد با سعادت سید الشهداء(ع) و روز پاسدار اعلام میداریم ما همه سپاهی هستیم و با اقتدا به بنیان گذار انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مد ظله العالی) معتقدیم این اقدام آمریکا حاکی از زبونی و عجز آنان و نشان دهنده قدرت و صلابت انقلاب اسلامی است که با یاری خداوند تبدیل به فرصتی خواهد شد و همبستگی ملی را تقویت خواهد کرد. لذا لازم است با قدرت در برابر مکر آنان ایستاد همچنانکه خداوند می فرماید : ومکرو ومکر الله والله خیر الماکرین

 

بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور خضری دشت بیاض

ارسال نظرات
پر بیننده ها