خبرهای داغ:
اعضای شورای اداری، شورای تامین، روسای بانک ها و جمعی از ریش سفیدان با حضور در سپاه میانه، روز پاسدار را به فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و سایر کارکنان، تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۳۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ساجدی فر؛ معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه به همراه جمعی از معاونین و کارشناسان این مدیریت، ضمن دیدار با فرمانده سپاه میانه، با صدور پیامی، این روز بزرگ را به تمامی سبزپوشان ولایت تبریک گفت.

   متن این پیام بدین شرح است:

   بسم‌الله الرحمن الرحیم

   روز میلاد امام حسین(ع) بزرگ پاسدار اسلام، مجالی است برای پاسداری نام پاسدار، این آیه‌های پرشکوه رزم و ایثار که از نسل فصل سرخ شهادت و استقامت‌اند.

   روز پاسدار، روز تجلیل از مقام والای دلاورمردانی است که نقش بی‌بدیل خویش را در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش کشور در برهه‌های گوناگون از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسانده‌اند.

   آنان که به‌ عنوان بازوی قدرتمند نظام و گام استوار در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، از کیان، شرف و ناموس این کشور و ملت دفاعی قهرمانانه نموده‌اند و در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم، در خط مقدم جبهه مقاومت و دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند.

   اینجانب به عنوان خادم دستگاه تعلیم و تربیت میانه ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه و تبریک خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و روز پاسدار به‌ تمامی ایثارگران عرصه‌های جهاد و شهادت، سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را در ظل توجهات حضرت ولی‌الله‌الاعظم (عج)، با بهره‌گیری و پیروی از تدابیر حکیمانه و راهگشای فرمانده معظم کل قوا مسالت کرده و از طرف جامعه بزرگ فرهنگیان منطقه تصمیم خصمانه دولت امریکا در مورد قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی که خود بزرگترین حامی تروریسم در جهان است را محکوم می کنیم.

ارسال نظرات