خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۲۵۶۴۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سیلی ویرانگر آمد و به بسیاری از هموطنان‌مان آسیب‌های جدی وارد کرد. برخی عزیزان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر خانه و کاشانه‌شان را. ویرانگری این سیل آنقدر عظیم است که هنوز هم جان و مال بسیاری دیگر از مردم کشورمان را تهدید می‌کند.

از زمان جاری شدن این سیل ویرانگر نیروهای مردمی در کنار مسؤولان قرار گرفتند و با تمام توان سعی در کاهش آسیب‌های این سیل و کمک به مردم سیل زده کردند.

رهبر معظم انقلاب در پیام‌هایی به کمک‌رسانی و بازسازی ویرانی‌ها تأکید کردند، دولت، فرماندهان ارتش و سپاه نیز بر رسیدگی به مناطق سیل‌زدگان تأکید داشتند و شانه به شانه هم در میدان حضور یافتند، نهادها و مؤسسات خدمت‌رسان بسیاری دست به دست هم دادند و به یاری سیل زدگان شتافتند.

مردم خیر و نیکوکار خضری دشت بیاض وبخش نیم بلوک  نیز ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان از سیل‌های اخیر کشور تاکنون کمک‌رسانی های خوبی  به سیل زدگان کشور داشته‌اند.

همت امام جمعه و مسؤولان خضری دشت بیاض

از دیگر کمک‌های مردم این خطه کویری می‌توان به کمک امام جمعه و مسؤولان خضری دشت بیاض به سیل‌زدگان اشاره کرد، حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی امام جمعه خضری دشت بیاض نصف حقوق خود را در دو ماه و مسؤولان ادارات خضری دشت بیاض نیز یک روز از حقوق ماهانه خود را به مردم سیل زده اختصاص دادند.

کمک 5 میلیون تومانی مردم روستای کرغند به سیل زدگان

مردم روستای کرغند خضری دشت بیاض شهرستان قاین در اقدامی خودجوش  5 میلیون تومان به سیل زدگان کشور کمک کردند.

فرمانده حوزه بسیج شهید باهنر خضری دشت بیاض گفت: این کمک ها هم به صورت نقدی و هم غیر نقدی شامل پتو ، لباس ، کفش ، برنج ، حبوبات ، ماکارونی ، روغن ، رب ، قند و تن ماهی است .

فرخ دوست افزود: صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردمی برای سیل زدگان نیز در حوزه بسیج شهید باهنر خضری دشت بیاض آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خضری دشت بیاض و بخش نیم بلوک است.

روستای کارشک بخش نیم بلوک هم کمک به هموطن سیل زده که بالغ بر یک میلیون تومان  پول نقد  ومقدار ۷ مثقال زعفران که تحویل  هلال احمر شد کمک رسانی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها