مدیر سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بیانیه گام دوم همان مسیری که حرکت چهل ساله ملت سرافراز ایران را تکمیل کرده و ما را بالاتر از همه دشمنانمان قرار می دهد.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۵۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
سرهنگ پاسدارعلی بیک نژاد، مدیر سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، ضمن گرامیداشت سال ۱۳۹۸، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: ما باید با تمام توان نسبت به بالا بردن رونق تولید در داخل کشور تلاش نماییم.

وی افزود: این سخن رهبر دو وجهه دارد و به دو قشر مردم و مسئولین بر می‌گردد؛ یعنی اینکه در مسئله رونق تولید داخلی هم مردم مسئول هستند و هم مسئولین.

مدیر سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مردم از بابت خرید و حمایت از تولید داخلی مسئول هستند و باید بدانند که ایران پیشرفت نخواهد کرد، مگر با حمایت و همبستگی همه جامعه. از طرف دیگر مسئولین نیز باید نسبت به پیشرفت اقتصاد داخلی از طریق برنامه‌های مختلف مانند ایجاد قوانین و تسهیل سرمایه گذاری در بخش داخلی اقدام نمایند.

بیک نژاد اظهار داشت: گام دوم انقلاب اسلامی که برنامه‌ای برای رسیدن به قله جمهوری اسلامی در همه زمینه هاست با دلسوزی و پای کار بودن همه مردم میسر می‌شود.

وی افزود: بیانیه گام دوم همان مسیری که حرکت چهل ساله ملت سرافراز ایران را تکمیل کرده و ما را بالاتر از همه دشمنانمان قرار می‌دهد.

مدیر سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم سال ۱۳۹۸ سال پیروزی و موفقیت بسیار برای ملت ایران باشد.
ارسال نظرات