خبرهای داغ:
امام جمعه مهدیشهر با اشاره بر اینکه سپاه موجب سربلندی و اقتدار نظام است،گفت: اقتدار نظام در دستان سپاه است و اگر سپاه نبود این کشور پابرجا نبود
کد خبر: ۹۱۲۵۶۵۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر،حجت الاسلام محمد بارانی،امام جمعه مهدیشهر ،فرماندار وجمعی از مسئولین به منظور محکوم نمودن توطئه های استکبار جهانی و تبریک روز پاسدار با پاسداران سپاه ناحیه مهدیشهر دیدار کردند.
در این دیدار امام جمعه مهدیشهر اظهار کرد: پاسداران خدمات بی شائبه ای به انقلاب کرده اند و همیشه مطیع مقام ولایت فقیه بودند.پاسداران با بازوی توانمند ولایت از هیچ خدمتی برای انقلاب و اسلام دریغ نمی کنند.
وی در ادامه نقش سپاه در تحولات منطقه وجهان را ارزشمند دانست و با اشاره به پنجم اردیبهشت ماه، سالروز حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ادامه داد: با امداد و معجزه الهی دانه های شن چشم شیطان بزرگ را کور کرد و این حادثه باعث برملا شدن پوشالی بودن نیروی های نظامی آمریکا گردید.
بارانی همچنین به کمک سپاه در برقراری امنیت در مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران یکی از مولفه های اقتدار نظام اسلامی است و اکنون به لطف خداوند با داشتن چنین نیرویی حرف اول را در جبهه مقاومت ملت های مظلوم می زند.
امام جمعه مهدیشهر با تبریک و تقدیر از پاسداران و ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار گفت: امام حسین(ع)بزرگ پاسدار دین مبین اسلام و ارزشهای الهی است.
وی در ادامه افزود: سپاه درقلب مردم است و اذعان به این داریم که اگر سپاه نبود ، کشور نبود ،در همه عرصه ها سپاه حضور داشته و این حرکت ترامپ چهره خبیث او را برملا کرد.
بارانی خاطر نشان کرد: کلینتون گفته است که که داعش را ما به وجود آوردیم و دست پرورده ترامپ بوده و نیروی سپاه، داعش را نابود کرد؛بنابر این آمریکا از سپاه ضربه خورده است.
وی با تبریک اعیاد شعبانیه این روز را به تمامی پاسداران جان بر کف ایران اسلامی تبریک گفت و افزود: روز پاسدار با الگو قرار دادن اسوه رشادت و ایثار ،یعنی امام حسین(ع) به این نام ملقب شده است و به همین دلیل روز تحقق پاسداری از اسلام ومکتب الهی وتبلور دفاع از اهداف وارزشهای متعالی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها