فرمانده سپاه ناحیه ایجرود:

رسالت بزرگ سپاه ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان است

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود گفت: پاسداران حامیان ولایت فقیه بوده وحفظ انقلاب و دستاوردهای آن را در سرلوحه وظایف خود به عنوان خطیرترین مسئولیت ها دارند.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۷۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛مجیدلطیفی ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسداراظهار داشت: پاسداران زیباترین جلوه‌های ایثار، فداکاری، شهادت طلبی و ولایت‌مداری را تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

 

وی، پاسداران را تبلور ارزش‌ها و معیار‌های دینی و انقلابی دانست و تصریح کرد: نیرو‌های سپاه پاسداران و خانواده آنان امروز به عنوان متدین‌ترین و انقلابی‌ترین نیرو‌هایی است که از اقتدار بالای الهی، معرفت دینی و بصیریت انقلابی برخوردار هستند و در لابلای جامعه و اجتماع زندگی خود را در دفاع از انقلاب و ولایت سپری می‌کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود به نقش مهم پاسداران در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اشاره و خاطر نشان کرد: با وجود همه توطئه‌ها و دسیسه‌های داخلی و خارجی دشمنان انقلاب اسلامی، پاسداران نقشه‌های دشمنان خنثی و آنان ناامید شدند و انقلاب اسلامی امروز به ۴۰ سالگی رسیده است.

 

این مسئول با بیان اینکه محیط خانواده پاسداران مایه آرامش، رشد و ترقی انسان‌های مجاهد فی‌سیبل‌الله است تصریح کرد: خانواده پاسداران شخصیتی شایسته و رسالت الهی دارند که این شخصیت می‌تواند زمینه رسیدن انسان به مدارج کمال فراهم کند.

 

لطیفی بیان کرد: پاسداران، دفاع از حریم انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و منویات رهبر معظم انقلاب را رسالت و وظیفه خود می‌دانند.

ارسال نظرات