سید ساجد یعقوبی
بیانیه سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) به مناسبت روز پاسدار و محکومیت اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۱۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

بسم الله الرحمن الرحیم

ما همه پاسدار هستیم

روز ولادت با سعادت حضرتاباعبدالله الحسین (ع)، با ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یکی از دست آورد های بزرگ انقلاب اسلامی به شمار می رود از همان ایام آغازین، خدمت رسانی به کشور را شروع کرد، مقابله با بقایای رژیم پهلوی، مزدوران آمریکا و منافقین که از اوائل انقلاب سودای تجزیه طلبی داشتند و دفاع هشت ساله از کیان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، حمایت از ملت های مظلوم منطقه برای مبارزه با تروریسم، برگ های زرینی است که در کارنامه سپاه پاسداران ثبت شده است. بطوریکه امام راحل فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»

اقدام آمریکا در مورد تروریست خواندن این نهاد مقدس و خدمتگذار یک نشان افتخار برای سپاه و حاکی از قدرت و نقش برجسته سپاه در منطقه است، چرا که تمام اهداف شوم آمریکا در طول 40 سال گذشته در منطقه توسط سپاه پاسداران خنثی شده است و بدون تردید آمریکا سپاه را عامل ناکامی همه طراحی ها و دسیسه های خود در منطقه از یک سو و عامل موفقیت و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران را از سویی دیگر می داند.

این اقدام بی شرمانه، شدت عصبانیت و خباثت آمریکایی ها را نشان می دهد، وقتی رئیس جمهور کشوری که هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کرده است، ناچار می شود با هواپیمای چراغ خاموش و شبانه در یک فرودگاه متروکه در عراق بنشیند، از اینجا می توان به عمق سوزش این درد و حقارت آنان پی برد.

رمز و راز قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست، توسط رئیس جمهور سبک سر آمریکا را می توان در این موارد یافت:آمریکا با جنگ اطلاعاتی، امنیتی، رسانه ای، روانی و سایبری به میدان مبارزه با نظام آمد لکن، اقدامات هوشمندانه سپاه باعث شد که آمریکا در این جنگ نرم شکست بخورد.

تحریم های آمریکا را سپاه با توسعه زیر ساخت های کشور از جمله کارهای عمرانی، تکمیل فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، ایجاد پالایشگاه، احداث راه آهن و جاده، گازرسانی، سد سازی و... بی اثر کرد، تا جایی که خود کفایی کشور در تولید بنزین یکی از شاهکارهای سپاه بود.

سپاه در طول سال های گذشته افزایش امنیت صهیونیست ها و پروژه های دولت سازی آنها را ناکام گذاشته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خلیج فارس را برای امریکا ناامن کرده است، تا جایی که آمریکایی ها در خلیج فارس مجبور می شوند به زبان فارسی صحبت کنند. تردد کشتی های آمریکایی در منطقه توسط غیور مردان سپاه کنترل می شود و این خفتی بزرگ برای آمریکا محسوب می شود.

آمریکایی ها با ایجاد داعش و سایر گروه های تروریستی، سعی داشتند منطقه و بخصوص ایران را نا امن کنند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با شکست دادن داعش در سوریه و عراق، کمر تروریسم را شکست و با این اقدام قهرمانانه سیلی محکمی به گوش سران استکبار نواخت.

ما اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی اردبیل ضمن حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام می کنیم که برای حفظ عزت، عظمت و امنیت ملی ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و با ادامه راه امام راحل و شهدای عظیم الشأن، بینی شیطان صفتان را به زمین می مالیم و با یادآوری فرمایش مقام معظم رهبری که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ پر افتخار ایران، پدیده ای کم نظیر و شاید بی نظیر است، قدر دانی خود را از خدمات انقلابی، جهادی و دلسوزانه این نهاد مقدس و عامل به تکالیف الهی، ابراز می داریم و به سران خبیث و ابله آمریکا اعلام می داریم: «از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.»

 والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

ارسال نظرات