مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت روز پاسدار با پاسداران بسیج دانش آموزی و ستاد صالحین شاغل در اداره کل دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۱۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

سپاه پاسداران بازویی توانمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، احمد ناصری پیش از ظهر امروز در دیدار مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان با بیان اینکه پاسداران ایران اسلامی همواره در حراست از ارزشها به سالارشهیدان اقتدا می کنند، گفت: نامگذاری حکیمانه این روز توسط امام خمینی (ره) به نام روز پاسدار فرصت مغتنمی است تا از رشادت‌ها و پایمردی‌های پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی که در راه دفاع از نظام صحنه‌هایی سراسر شور و عشق را با اخلاص و ایمان آفریدند قدردانی شود.

ناصری با تاکید بر پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برخاسته از انقلاب و مردم،بازویی توانمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پناهگاهی مستحکم برای ملل مسلمان و مظلوم منطقه است.

وی ضمن محکومیت اقدام ننگین آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اظهار داشت: آمریکا و دشمنان انقلاب چهل سال است که هر چه در توان داشتند علیه جمهوری اسلامی به کار بستند، و این بار نیز این اقدام نابخردانه آنها همانند دسیسه های پیشین، محکوم به شکست است.

ارسال نظرات