نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد انقلاب اسلامی است

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واقع نماد انقلاب اسلامی است و باید برای این نماد، قداست خاصی قائل باشیم.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۲۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، دکتر همتی، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده سپاه قائم (عج) استان اظهار کرد: بر اساس آیه شریفه‌ای که در پرچم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد، خداوند می‌فرماید سطح آمادگی ما باید به میزانی باشد که دشمنان شما، از شما بترسند و بر اساس این آیه یعنی ما حق داریم در برابر اقدامات و برنامه ریزی‌هایی که دشمنان دارند، آمادگی برای دفاع داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اگر آمادگی در برابر برنامه ریزی‌های دشمنان داشته باشیم، تنها حداقل‌ها را فرآهم کرده ایم افزود: بعد از خروج ترامپ از برجام، در مجلس بیان کردم که این اقدامات تنها مختص ایران نیست و خطر اقدامات این فرد برای تمام دنیا است و می‌توان گفت: این فرد، یک یاغی بین المللی است.
همتی خاطر نشان کرد: ترامپ در طول مدت حضور خود در پست ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، از خیلی از پیمان‌های بین المللی نیز خارج شده و اقداماتی همچون تهدید کشور‌ها و حمایت از القاعده و داعش، قوانین بین المللی را نقض کرده است.
وی ادامه داد: اقدامات و سوابق آمریکا و دولت آن، مصادیق بارز تروریسم بیم المللی را دارد.
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدیشهر گفت: اجرای کودتای نظامی در حکومت‌های مردمی و حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی از مصادق بارز تروریسم است که دولت آمریکا نسبت به اجرای آن اقدام‌کرده است.
وی ادامه داد: ما باید با این وجود، با برنامه ریزی دقیق ضمن حفاظت از نظام‌جمهوری اسلامی، مدافع ملت‌های مظلوم جهان باشیم.
همتی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی رسمی متعلق به یک حکومت رسمی و برگرفته از متن مردم است و در همه بحران‌ها از جمله نظامی، اجتماعی، سیاسی و طبیعی به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور دارد.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واقع نماد انقلاب اسلامی است و باید برای این نماد، قداست خاصی قائل باشیم.
همتی گفت: خوشبختانه نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور از‌جمله ارتش، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تعامل، همراهی و همکاری بسیار ویژه و مطلوب برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پای کار هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار