نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی، نظام و کشور است و شاهدیم که در مواقع حساس نظام، به کمک دولت آمده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۳۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، دکتر حسینی شاهرودی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی دردیدار با فرمانده سپاه قائم (عج) استان اظهار کرد: امروز با حضور در مجموعه سپاه استان و دیدار با فرمانده و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (عج) استان، همراهی خود را با رهبر معظم انقلاب، دولت و مردم در حمایت از این نهاد مقدس اعلام می‌کنیم.
وی افزود: امروز شاهدیم که به نوعی انقلاب اسلامی عراق را تصرف کرده است و نه ایران و این تفکر انقلابی گری و اسلامیت است که در کشور‌های منطقه رواج یافته است.
حسینی شاهرودی گفت: آمریکا داعش را در منطقه با همراهی کشور‌های غربی و معاندان نظام‌جمهوری اسلامی خلق کرد تا انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را حذف کند.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: حضور مستشاری نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور‌های تحت تجاوز داعش و پیروزی محور مقاومت بر این گروه تروریستی، خشم دشمنان و معاندان نظام‌جمهوری اسلامی و به خصوص آمریکا را برانگیخت.
وی خاطر نشان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی، نظام و کشور است و شاهدیم که در مواقع حساس نظام، به کمک دولت آمده است.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس تصریح کرد: از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان سمنان، در بحران بوجود آمده در شرق استان در پی بارش‌های اخیر به صورت ویژه قدردانی می‌کنم و امیدوارم این همراهی و همدلی دولت، سپاه و مردم بیش از پیش ادامه داشته باشد و تقویت شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها