همزمان با اعیاد مبارک ماه شعبان المعظم، دومین مرحله از کمک های انسان دوستانه بسیجیان و مردم شهید پرور شهرستان نمین به مناطق و استان های سیل زده شمال و جنوب کشور ارسال گردید.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۳۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

ارسال کمک‌های انسان دوستانه مردم نمین به سیل زدگان کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با اعیاد مبارک ماه شعبان المعظم، دومین مرحله از کمک های انسان دوستانه بسیجیان و مردم شهید پرور شهرستان نمین به مناطق و استان های سیل زده شمال و جنوب کشور ارسال گردید.

در این مرحله از کمک رسانی، به همت پایگاه ها و حوزه ها و اقشار مختلف بسیج شهرستان نمین اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده از قبیل آب معدنی،کنسرو،لوازم شوینده،لوازم بهداشتی،پتو و .... به تعداد یک کامیون جمع آوری و تهیه گردیده بود که از طریق بسیج سازندگی شهرستان جهت ارسال به مناطق سیل زده ساماندهی و ارسال گردید.

سرهنگ پاسدار شاپور حسن زاده فرمانده سپاه ناحیه نمین هدف از این ماموریت را حس نوع دوستی و وظیفه پاسداری و صیانت از آرمانهای انقلاب و اسلام سپاه و بسیج عنوان کرد و افزد: این کمک های انسان دوستانه در ماه های آتی ادامه خواهاد داشت و تا روند کامل عادی سازی شرایط زندگی در مناطق سیل زده با مردم عزیز این مناطق احساس همدردی خواهیم نمود.

ارسال نظرات