خبرهای داغ:
نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه نهادی مردمی و متعلق به همه مردم ایران است.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۳۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، غلامرضا کاتب ، نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در دیدار استاندار سمنان با فرمانده سپاه استان اظهار کرد: ترامپ در یکسال گذشته تصمیماتی گرفت که تصور نداشت منجر به خلاف تصوراتش شود، از جمله آنکه تصور او چنین بود که ایران قادر به صدور نفت نخواهد بود ، اما می بینیم که چنین نشده است.
وی افزود: دربحث تروریستی خواندن سپاه پاسداران ، هیچ یک از کشورهای دنیا بجز اسرائیل با آمریکا همراهی ننموده است.
نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بر خلاف تصور آمریکا ، امروز شاهدیم که با موضع گیری اخیر ترامپ، هیچ تفاوتی در مسائل اقتصادی ایران ایجاد نشده و حتی موجب کاهش دلار و سکه نیز گردیده و این مهم حاکی از آن است که نقشه های آنان موفق نبوده و همین مسئله موجب عصبانیت شدید آمریکا گردیده است.‌
وی با بیان اینکه وحدت و همدلی ملت ایران باید به همین شکل ادامه پیدا نموده و استمرار یابد افزود: باید منافع ملی نظام را در نظر گرفته و برای حفظ آن از همه چیزمان هزینه کنیم.
کاتب تصریح کرد: باید تلاش نماییم تا ملت شریف ایران را راضی و خشنود نگاه داشته و همت نماییم تا وحدت و انسجام شکل گرفته را خلاصه به چند روز و چند هفته نکنیم.
وی با تاکید بر اینکه باید بصورت شبانه روزی برای مردم کار نموده و مشکلات آنان را بر طرف نماییم گفت: ملت ایران یکپارچه از سپاه حمایت نموده و بر این باوریم که سپاه یک نهاد نظامی نیست ، بلکه یک نهاد مردمی و متعلق به همه مردم ایران است.‌
ارسال نظرات
پر بیننده ها