خبرهای داغ:
فرماندار قائنات اقدام شرم آور و ننگين آمريكا در تروريستي خواندن سپاه پاسداران كه يك نيروي ضد تروريستي و مقتدر و بخش مهمي از نيروي مسلح كشور ايران است؛ هيچ مشروعيتي ندارد و خلاف عقل، عرف و رويه هاي بين المللي مي باشد.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۴۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  فرماندار قائنات و اعضای شورای تامین با فرماندهي، جانشين و تعدادي از پرسنل ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاسداران شهرستان قائنات به مناسبت روز پاسدار دیدار داشتند.

مهندس کریمی فرماندار قائنات در این دیدار  اقدام شرم آور و ننگين آمريكا در تروريستي خواندن سپاه پاسداران كه يك نيروي ضد تروريستي و مقتدر و بخش مهمي از نيروي مسلح كشور ايران است؛ هيچ مشروعيتي ندارد و خلاف عقل، عرف و رويه هاي بين المللي مي باشد.

وی ولادت با سعادت آموزگار شهادت، مظهر ايثار و مبارزه با ظلم، حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام و نامگذاري اين روز بنام روز پاسدار را به مردم ايران اسلامي و همه پاسداران عزيز تبريک گفت و اظهار داشت: سپاه پاسداران بعنوان يك نهاد نظامي و بازوي مسلح براي پاسداري از نظام جمهوري اسلامي ايران به فرمان حضرت امام خميني(ره) تأسيس گرديد.

فرماندار قائنات در ادامه اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) نمود و بيان داشت: امام، فرمودند: ((اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.)) لذا در شرايط كنوني كشور ما نياز به همدلي و انسجام ملي دارد و همه بايستي با نگاه مجاهدانه و تلاش بيشتر بتوانيم سهم بسزايي در كاهش مشكلات موجود كشور داشته باشيم تا پيوند بين مردم و نظام تقويت گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها