خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج):

حضور ۶۵۰ نفر از سپاه استان سمنان در پلدختر/همبستگی ملی در برابر اقدامات آمریکا

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه در حال حاضر ۶۵۰ نفر از نیروهای سپاه استان در شهرستان پلدختر حضور دارند گفت: این حضور و‌ همبستکی همه اقشار و دستگاه های کشور آمریکا را ناکام کرده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۵۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم (عج) استان در دیدار با استاندار سمنان در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه از حضور استاندار محترم سمنان، معاونین و مدیران کل ستادی استانداری سمنان صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و افزود: هر کسی که دغدغه نظام و انقلاب را دارد و در راستای حفظ آن تلاش می‌کند، پاسدار است.
وی خاطر نشان کرد: دولت آمریکا به دلیل وضعیت و شرایط خاصی که پس از خروج برجام برای آن پیش آمد، مجبور به این انجام اینگونه اقدامات گردید.
فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد: آمریکا تصور می‌کرد بعد از خروج از برجام، ایران دوباره پای میز مذاکره خواهد آمد، اما با ایستادگی مردم، دولت، نیرو‌های مسلح و نظام‌مقدس جمهوری اسلامی، نقشه آن‌ها محقق نشد.
وی گفت: مجلس، دولت، مردم و نیرو‌های مسلح به صورت مسنجم در قبال اقدام آمریکا و خروج آمریکا از برجام برنامه ریزی کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.
دامغانی افزود: همبستگی ملی ما در حادثه سیل علی رغم تمامی خساراتی که به بار آورد و همچنین اقدام اخیر آمریکا افزایش پیدا کرد و برکات زیادی را برای نظام به همراه داشت.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، در بحران سیل، آبگرفتی و بارش برف در شرق استان و منطقه سرکویر حضور پیدا کرد و تمام توان و تلاش خود را برای امداد رسانی، کمک و حل مشکلات مردم این‌مناطق به همراه مسئولین استان و ستاد مدیریت بحران استان به کار گرفت.
دامغانی اضافه کرد: مردم شریف استان سمنان، نیرو‌های مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، دستگاه‌های اجرایی و مسئولین به ذات وظیفه انسانی خود، برای کمک به مردم و آسیب دیدگان سیل زده در استان لرستان شتافتند.
وی گفت: در حال حاضر ۶۵۰ نفر نیروی انسانی از مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستگاه‌های اجرایی استان در مناطق سیل زده لرستان، در حال امداد رسانی و کمک به مردم و آسیب دیدگان هستند.
فرمانده سپاه استان تاکید کرد: مجموعه استانداری سمنان در بحث اعزام تجهیزات، امکانات و ماشین آلات مورد نیاز برای امداد رسانی و کمک به مردم مناطق سیل زده، بسیار راهگشا بود و از مدیریت استاندار محترم سمنان به صورت ویژه تقدیر و قدردانی می‌کنم.
وی ادامه داد: از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین و دستگاه‌های اجرایی استان میخواهیم تا با اتخاذ تمهیدات لازم و استفاده از ظرفیت‌های موجود و کمک مردم شریف استان، بتوانیم ۳۰۰۰ پتو و امکانات اولیه زندگی را برای تعدادی از خانواده‌های سیل زده این مناطق مهیا کنیم.
دامغانی ادامه داد: در حال حاضر روزانه ۳۰۰۰ غذای گرم برای مردم سیل زده لرستان توسط استان سمنان تهیه و به صورت مجزا درب منازل افراد آسیب دیده توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه اگر در داخل اختلاف سلیقه داشته باشیم، اما در مباحث ملی همه اتفاق نظر داشته و متحد می‌باشیم افزود: از اقدام شایسته مجلس نیز در اعلام حمایت قاطع از سپاه پاسداران تشکر می‌کنم و از استاندار محترم سمنان، معاونین و تمامی مدیران کل بواسطه حضور در سپاه پاسداران و حمایت همه جانبه از این نهاد بصورت ویژه تقدیر و تشکر می‌کنم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها