خبرهای داغ:
همزمان با شب میلاد حضرت ابوالفضل صورت گرفت.

دیدار صمیمی آیت الله اعرافی با جانبازان جنگ تحمیلی

مدیر حوزه‌های علمیه همزمان با شب میلاد حضرت (ع) با حضور در منزل حجت الاسلام علی کاظمی و همچنین حجت الاسلام حسین ابراهیم زاده دو روحانی جانباز با آن‌ها دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۶۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه همزمان با شب میلاد حضرت ابوالفضل (ع) با حضور در منزل حجت الاسلام علی کاظمی و همچنین حجت الاسلام حسین ابراهیم زاده، دو روحانی جانباز با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله اعرافی در این دیدار‌ها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، اظهار داشت: مردم ایران امروز امنیت و آسایش خودشان را مدیون شهدا و جانبازان هستند و قطعا قدردان این فداکاری‌ها و از خودگذشتگی هستند.

وی دیدار و سرکشی به جانبازان را وظیفه‌ای خود دانست و ابراز داشت: جانبازان عمری درد و رنج را برای انقلاب و اسلام تحمل کردند و در این مسیر انصافا از خودگذشتگی نشان دادند.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان این که جانبازان حق عظیمی بر گردن همه مردم دارند، بیان داشت: فرهنگ جهاد و شهادت عامل اصلی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام است که باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

وی نقش همسران جانبازان را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: خدمت همسران جانبازان از بهترین خدمت‌ها است که در تاریخ ماندگار خواهد بود.

آیت الله اعرافی افزود: اجر همسران جانبازان همان اجر جانبازی است که سال‌ها به جانبازان اسلام خدمت می‌کنند.

حجت الاسلام علی کاظمی در سال ۱۳۶۰ طی حمله کور منافقین در یکی از روستا‌های بندر انزلی از ناحیه پا مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل گشته است.

حجت الاسلام حسین ابراهیم زاده نیز در عملیات کربلای ۵ از ناحیه سر مجروح و جانباز شده است.
ارسال نظرات