خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید ضمن محکوم کردن اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: طرح آمریکا علیه سپاه پاسداران محکوم بوده و حوزه‌های علمیه پشتیبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۷۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: آمریکایی‌ها ۴۰ سال رفتاری کینه‌توزانه و خصمانه با ایران اسلامی داشته و به طراحی نقشه‌های فراوان علیه این نظام پرداخته اند، ولی ایران اسلامی با قدرت و عزت در برابر آن‌ها و نقشه‌های شومشان ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه قدرت ایران اسلامی بر اساس معنویت بوده و این در حالی است که غربی‌ها با معنویت و فرهنگ دینی بیگانه هستند افزود: ایران در طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کرده است و ملت‌ها و دولت‌هایی که با ایران ارتباط داشته اند همچون عراق، سوریه، لبنان و یمن قدرت پیدا کرده‌اند.

این مرجع تقلید یادآور شد: در سوی دیگر دولت‌هایی که با آمریکا و صیهونیست‌ها در ارتباط بودند نظیر حسنی مبارک در مصر، قذافی در لیبی، صدام در عراق و بن‌علی در تونس سرنگون شده‌اند و این مسئله گوشه‌ای از قدرت و عظمت ایران اسلامی است.

وی اقدام آمریکا در تروریست معرفی کردن سپاه پاسداران را برای خوش رقصی و لابی صهیونیست‌ها دانست و تاکید کرد: همه می‌دانند که پاسداران در داخل کشور در حال خدمت به مردم هستند و مخالف گروه‌های تروریستی نظیر داعش هستند.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: طرح آمریکا علیه سپاه پاسداران محکوم بوده و حوزه‌های علمیه پشتیبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و محبوبیت پاسداران نیز روز افزون است.
ارسال نظرات