خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اقدام مذبوحانه آمریکا وحدت ملی را تقویت کرد گفت: عالمان دین در این اجتماع فریاد بر می‌آورند که ارتش آمریکا سرتاپا یک ارتش تروریستی است.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۸۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در تجمع بزرگ حوزویان که در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور بزرگان، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه در این تجمع بسیار ارزنده است، تاکید کرد: این تجمع با هدف محکوم کردن اقدام احمقانه رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران برگزار شده و نوعی ابراز نفرت از رقص شیطانی استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه حوزه انقلابی در متن حوادث انقلابی حضوری فعال دارد، تصریح کرد: در عرصه کمک به سیل زدگان شاهد حضور طلاب در عرصه امدادرسانی بوده ایم.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این تجمع فریاد بر می‌آورند که همه پاسدار انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: آمریکا با تروریست معرفی کردن سپاه به دنبال این است که نظام اسلامی را تروریست جلوه دهد در حالی که دولت آمریکا نه تنها تروریست، بلکه تروریست پرور است.

وی با اشاره به اینکه عالمان دین در این اجتماع فریاد بر می‌آورند که ارتش آمریکا سرتاپا یک ارتش ترویستی است، گفت: سخن آمریکا از بمب اتم و مسئله حقوق و بشر و ... گزافه‌ای بیش نیست بلکه آن‌ها اسلامیت انقلاب اسلامی را نشانه گرفته‌اند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از دین و نظام اسلامی تا آخرین قطره خون خود ایستاده‌اند، تاکید کرد: به فضل الهی بر محبوبیت سپاه پاسداران به عنوان بازوی پرتوان ملت افزوده شده است و مشاوره‌های رئیس جمهور آمریکا، آن‌ها را در سراشیبی سقوط قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه قرار دادن نام سپاه در میان گروه‌های تروریستی به درخواست آل سعود انجام شده است تاکید کرد: به فضل الهی و با پیش بینی مقام معظم رهبری در نخستین سخنرانی ایشان در سال جاری، دیری نخواهد پایید که آل سعود نیز به آل سقوط تبدیل می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اقدام مذبوحانه آمریکا وحدت ملی را تقویت کرد، گفت: قدردان وحدت ملی در کشور و دفاع نهاد‌های رسمی کشور از فرزندان عزیز ملت هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها