امام جمعه فارسان گفت: موکب حضرت ابوالفضل (علیه السلام ) فارسان برای خدمت رسانی به سیل زدگان شهرستان شوشتر استان خوزستان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۹۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه امدادرسانی به سیل‌زدگان کشور با حضور امام‌جمعه محترم حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک پور و برخی ادارات و مؤسسات خیریه شهرستان فارسان برگزار شد.

در این جلسه موکب حضرت ابوالفضل (علیه السلام) شهرستان فارسان با نظارت امام‌جمعه محترم راه‌اندازی شد و بنا شد جهت کمک به سیل‌زدگان استان خوزستان، در شهرستان شوشتر استقرار یابد و به خدمت‌رسانی بپردازد.

حجت‌الاسلام محسن ملک پور به فعالیت‌های شهرستان فارسان برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده استان‌های گلستان و لرستان اشاره کرد و گفت: درحالی‌که دولت بضاعت آن‌چنانی برای کمک به سیل‌زدگان ندارد باید تلاش برای جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به این مناطق را افزایش داد.

وی اظهار داشت: رهبری و دولت بر کمک‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده تأکید کرده‌اند و همه باید امکانات خود را برای کمک به سیل‌زدگان بسیج کنیم زیرا این وظیفه دینی و ملی ماست.

وی افزود: امیدوارم مردم شهرستان فارسان همان‌گونه که در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه خوش درخشید در کمک‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان نیز بدرخشد و همه مشکلات آن‌ها با کمک و همدلی مردم و دولت تا پایان سال برطرف شود.

ارسال نظرات