دکتر زارعی در آیین معارفه مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ گفت؛ باتوجه به بارش‌های فراوان از ابتدای سال در اقصی نقاط کشور و گمانه آغاز دوره ترسالی، معلوم می‌شود انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیار حکیمانه بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۹۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر زارعی باحضور در آیین معارفه مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ ضمن اظهار خرسندی از اینکه خداوند متعال دشمنان انقلاب اسلامی را از حمقاء قرار داده است گفت؛ باتوجه به بارش‌های فراوان از ابتدای سال در اقصی نقاط کشور و گمانه آغاز دوره ترسالی، معلوم می‌شود انتخاب شعار سال ازسوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیار حکیمانه بوده است. چراکه اغلب سفره‌های زیرزمینی، دریاچه‌ها و ظرفیت سدهای کشور پر شده و زمینه برای افزایش محصولات کشاورزی و تولیدات غیرنفتی در کشور فراهم شده است.

دکتر زارعی با اظهار تشکر از همه استادان بسیجی سراسر کشور برای اینکه در سال گذشته اقدامات خلاقانه و خوبی در کشور انجام داده‌اند گفت: در سال جدید باید با توجه به طرح اعتلای بسیج اساتید که طی جلسات مختلفی نهایی شده است، برنامه‌هایی طراحی شود که فارغ از اختلاف سلیقه‌های سیاسی با برخی کارگزاران، به مردم و کشور کمک شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه ضمن تشکر از دکتر دارا برای پذیرش مسئولیت جدید، از وی خواست تا با مورد توجه قرار دادن رویکرد حلّ‌المسائلی برای برطرف کردن مشکلات مردم و کشور از ظرفیت بزرگ دانشگاه‌های تهران به بهترین وجهی استفاده شود.

وی در ادامه با تشکر از دکتر قیصری و دکتر شفیعی‌فر در راه‌اندازی اندیشکده‌های راهبردی گفت: نظارت و کنترل میزان پیشرفت کار در اندیشکده‌های راهبردی باید در اولویت قرار گرفته و سطح اندیشکده‌هایی که حلّ مسئله نمی‌کنند تقلیل پیدا خواهد کرد.

وی در پایان ضمن ارائه برخی از مهم‌ترین وظایف مسئول بسیج اساتید تهران بزرگ، از مسئولان کانون‌های استادی تهران درخواست کرد، برای کمک به مردم آسیب‌دیده از سیل اخیر در برخی مناطق کشور، آستین‌ها را بالا بزنند و در پیوستن هرچه بیشتر دانشگاهیان به پویش ملّی دانشگاهیان ایران به سیل‌زدگان کشور بکوشند.

ارسال نظرات