استاندار یزد گفت: حفظ کرامت و منزلت جانبازان انقلاب اسلامی یک وظیفه دینی و ملی است و مردم و مسئولان باید به آن عنایت داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۲۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدعلی طالبی روز چهارشنه به مناسبت میلاد حضرت عباس (ع) در دیدار و گفت و گو با جانبازان مرکز توانبخشی ثامن الائمه جانبازان ضایعه نخایی افزود: حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی در گرو تکریم ایثارگران و جانبازان است.
وی ادامه داد: روز جانباز فرصت بسیار خوبی است تا مردم و مسئولان بیش از گذشته به نقش ایثارگران و جانبازان در نظام و انقلاب اسلامی توجه کنند و برای حفظ کرامت آن‌ها بکوشند.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: صبر و مقاومت جانبازان الگویی بی بدیل برای مردم و جوانان در راستای حرکت در مسیر ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.
طالبی گفت: عزت و عظمت ایران اسلامی در بخش‌های مختلف و عرصه‌های داخلی و خارجی مدیون جانبازان است و باید همواره قدردان جامعه ایثارگران راه حق باشیم.
همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) جمعی از مسئولان با حضور در مرکز توانبخشی ثامن الائمه جانبازان ضایعه نخایی با اهدا گل از صبر و استقامت جانبازان و ایثار آن‌ها تجلیل کردند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات