معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پاسداران برای صیانت از حریم ملت ایران از هیچ گونه تلاشی فروگذار نیستند.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۳۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

یوسف شاکر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار کرد: در تاریخ تمدن بشری کسانی که برای برافراشته داشتن چراغ حق و ترویج اخلاق کریمه، همه هستی و آمال خود را بر سر هدف خویش بگذارند، کم بوده‌اند.

وی ادامه داد: کمر همت بستن برای احیای روح حقیقت خواهی، همتی جانانه می طلبد و تنها از مردانی چون امام حسین(ع) برمی آید که به واسطه آزادگی و شور حقیقت جویی، چنان حماسه‌ای آفرید که تا همیشه نامش جاودان و موجب احترام انسان‌های حق‌طلب خواهد بود.

این مسوول با بیان اینکه الگوی پاسداران ائمه معصوم (ع) به ویژه امام حسین(ع) است، ادامه داد: می توان نمونه‌هایی از رادمردی پاسداران را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یافت؛ پاسدارانی که در دفاع از کیان و کشور خود فداکاری کردند و با روحیه شهادت‌طلبی، انسجام درونی و خلاقیت نظامی، در صحنه‌های مختلف به نبرد پرداختند.

وی ضمن تبریک روز پاسدار، اضافه کرد: پاسداران با الهام از حضرت سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع)، با بذل خون و جان خویش و جانبازی‌ها و ایثارگری‌ها، نگذاشتند دست سربازان شیطان، به ذره‌ای از خاک میهن اسلامی برسد و به این وسطه از حریم ملت ایران صیانت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات