نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سپاه پاسداران در بطن ملت ایران جای دارد و آمریکای جنایتکار همراه حامیان انگلیسی و صهوینیستی کور خوانده اند که می توانند به این شجره عظیم و درخت تنومند ضربه وارد کنند، چراکه سپاه در دل 80 میلیون ایرانی جای دارد.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۴۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به خدمت رسانی ها در مناطق سیل زده گفت: در سیل اخیر نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران خوب درخشیدند و منهای خدماتی که در استان باید انجام می‌گرفت در استان‌هایی گلستان، مازندران، ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان خدمات شایسته ای انجام دادند.

امام جمعه اراک بسیج همگانی ملت را نقطه عطفی برای ایجاد وحدت و همبستگی دانست و بیان داشت: انتظار این بود که در چنین شرایطی، کشورهای غربی که مدعی حقوق بشر و دموکراسی هستند، دستگاه هایی چون صلیب سرخ آنها و مراکز دیگرشان قدمی برای کمک به ملت ایران بردارند ولی دولتمردان رژیم پلید آمریکا و حامیان کودک‌کش آنها با موضع گیری‌های غلط به دنبال سنگ اندازی در خدمت رسانی ها بودند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اقدام آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی در جولان را یک کار شیطانی دانست و عنوان کرد: اینکه آنها می خواهند قدس شریف را به عنوان یک پایگاه در اسرائیل معرفی کنند به مثابه شمشیری بر پیکره اسلام است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شکست های سنگین آمریکائی ها در منطقه گفت: سیاست های نظام سلطه در جهت خشونت آفرینی و وحشی گری است و قطعا ملت های مسلمان حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق، انصار الله یمن و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر این اقدامات آنان سکوت نمی کند.

وی تصمیم آمریکائی ها مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران را یک اقدام خبیثانه، کودکانه، احمقانه و خائنانه خواند و افزود: این اوج خیانت و البته نقشه های شیطانی آمریکا علیه انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اراک با اشاره به نقش آفرینی سپاه در عرصه های مختلف انقلاب اضافه کرد: امروز سپاه به طور تمام قد در کشور و منطقه علیه تروریسم در میدان است، سپاه از عزت، شرف، استقلال، فضیلت، کرامت، سازندگی و... دفاع می کند و هرکجا که سپاه است عزت، شرف، بصیرت و خدمت هم وجود دارد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه سپاه جدای از ملت نیست، گفت: سپاه پاسداران در بطن ملت ایران جای دارد و آمریکای جنایتکار همراه حامیان انگلیسی و صهوینیستی کور خوانده اند که می توانند به این شجره عظیم و درخت تنومند ضربه وارد کنند، چراکه سپاه در دل 80 میلیون ایرانی جای دارد.

امام جمعه اراک با اشاره به تحقق شعار مردم در اوایل انقلاب مبنی بر ارتش فدای ملت-ملت فدای ارتش افزود: برای این شجره طیبه ده ها هزار انسان فرهیخته و جوان پاک خون داده اند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هم اینگونه هستند و از ملت جدا نیستند و امروز شعار آنان «سپاه فدای ملت-ملت فدای سپاه» به تحقق رسیده است.

وی تصریح کرد: آمریکائی ها خیال می کنند اکنون مثل دوران جنگ جهانی اول و دوم است که بتوانند ایران را اشغال کنند و منابع آن را به غارت ببرند و هر غلطی می خواهند کنند ولی اینگونه نیست، امروز هر کوی و برزنی در ایران، هر خانه شهری و روستایی یک سنگر محکم برای دفاع از کیان، عزت و شرف کشور در برابر توطئه های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: امروز ایران، سرزمین اهل بیت(ع) و ایران خمینی کبیر است و هیچ کس اجازه تعرض به ایران اسلامی را ندارد؛ همه ایرانیان پاسداران انقلاب اسلامی هستند و همه گروه ها و جریانات سیاسی به رغم اختلافات سیاسی و جناحی از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

امام جمعه اراک با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) مبنی بر اینکه خداوند دشمنان اسلام را از احمق ها قرار داده است، گفت: در چنین شرایطی که همه سینه ها برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده سپر شده است، سردمداران آمریکائی و حامیان صهیونیستی و سعودی آنها از پشت خنجر می زنند؛ و این جنایت بزرگی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران فرق بین دوست و دشمن، تروریسم و خدمتگزار را خوب می دانند، گفت: ملت ایران سردمداران آمریکائی را به عنوان تروریست پرور و حامیان اصلی تروریسم می شناسند و سپاه پاسداران را فرزند برومند و نهادی باصفا و بااخلاص می دانند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: ما در برابر توطئه های آمریکائی با پیروی از مکتب عاشورا، شهادت را انتخاب می کنیم و تن به ذلت نخواهیم داد؛ ملت ایران پیرو کربلا و عاشورا است و پاسداران انقلاب اسلامی از امام حسین(ع) آموخته اند که هیهات منا الذله و جانفشانی برای اسلام را افتخاری بزرگ می دانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات