خبرهای داغ:
بیستمین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و ۱۱۰ شهید شاخص نیروهای مسلح در قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۵۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بیستمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و بزرگداشت ۱۱۰ شهید شاخص نیرو‌های مسلح ظهر امروز با حضور امیر پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی، شخصیت‌های کشوری و لشکری و آحاد مختلف مردم در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد.

امیر پوردستان در این مراسم، اظهار داشت: افرادی که در خدمت نظام اسلامی هستند باید دارای روح‌های بزرگی، چون شهید چمران و صیاد شیرازی باشند، امدادگران امروز مناطق سیل‌زده کشور که شب را از روز نمی‌شناسند نیز افرادی هستند که دارای روح‌های بزرگ هستند. کمبود امکانات و بودجه‌ها این روح‌های بزرگ را از کمک‌رسانی و انجام به وظیفه انسانی و دینی خود بازنمی‌دارد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به مسئله پیچ تاریخی، ابراز کرد: پیچ‌های تاریخی دقیقاً مانند پیچ‌های طبیعی بوده که اگر به الزامات آن توجه نشود ممکن است، خسارت‌های جبران‌ناپذیری ایجاد شد. پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷، فروپاشی شوری سابق، بیداری اسلامی با پیامد ظهور قدرت اسلام و اتحاد جهان اسلام و افول قدرت سیاسی آمریکا از نتایج بزرگ بیداری اسلامی بود، قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی امریکا در حال افول است.

وی ادامه داد: حقیقت این است که آمریکا دیگر توان هیچ‌گونه جنگ نظامی نداشته و به خاطر همین نیز راهبرد‌های خود را تغییر داده‌اند که اقدام اخیر آن‌ها در قبال سپاه نیز از همین مسئله ناشی می‌شود.

همچنین در پایان این مراسم از سه تن از جانبازان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها