خبرهای داغ:
کارشناس هواشناسی قم:

هوای قم روز جمعه بارانی است

کارشناس هواشناسی استان قم از بارش باران طی روز جمعه در قم خبر داد و گفت: دمای هوا در این استان طی روزهای پایانی هفته ۳ درجه افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۶۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سعید اسماعیلی با اشاره به افزایش سه درجه‌ای دمای هوای این استان در روز‌های پایانی هفته افزود: هوای قم امروز صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش موقت ابر و در برخی ساعات وزش باد بود.

وی گفت: جهت وزش باد امروز غربی و سرعت وزش باد بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا ۹ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۸ درجه است.

کارشناس هواشناسی استان قم عنوان کرد: هوای این استان فردا پنج‌شنبه کمی تا قسمتی ابری از اوایل شب همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهد بود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد در روز پنجشنبه غربی و سرعت آن بین ۱۵ تا ۳۰ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا ۱۱ درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۲۹ درجه پیش بینی می‌شود.

اسماعیلی اظهار کرد: هوای قم در روز جمعه قسمتی ابری از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط رگبار پراکنده و در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

وی اضافه کرد: جهت وزش باد در روز جمعه غربی و سرعت وزش باد بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا نیز ۹ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۸ درجه پیش بینی می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار