خبرهای داغ:
رییس اتاق بازرگانی استان قزوین :
بخشنده گفت: ما بر این باوریم که در کنار هر تهدیدی فرصتهای بسیاری وجود دارد و در همین راستا شاهد اعتماد بنفس بالای فعالین اقتصادی هستیم که به این باور رسیده اند که با پشتکار می توانند مشکلات بخش تولید را رفع نمایند.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۶۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین در جلسه بازدید زاهدی استاندار قزوین و هیات اقتصادی همراه وی از اتاق بازرگانی استان قزوین بیان کرد: هیات نمایندگان و اعضای اتحایه صادرکنندگان از فعالین بخش خصوصی تشکیل شده و امروز با توجه به شرایط خاص کشور، همه به صورت جهادی پا به این عرصه گذاشته اند تا بتوانند بخشی از مشکلات را مرتفع کنند.

وی گفت: ما بر این باوریم که در کنار هر تهدیدی فرصتهای بسیاری وجود دارد و در همین راستا شاهد اعتماد بنفس بالای فعالین اقتصادی هستیم که به این باور رسیده اند که با پشتکار می توانند مشکلات بخش تولید را رفع نمایند.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین اظهار کرد: یکی از نکات مهم، نزدیک شدن دیدگاه‌های مقامات دولتی به دیدگاه‌های بخش خصوصی است که این امر نوید بخش روزهای خوبی بود و می توان گفت که زبان مشترکی بین بخش خصوصی و دولت ایجاد شده و این فرصت و پتانسیل ایجاد شده جهت رونق تولید فرصتی مناسب برای اتاق بازرگانی است.

وی گفت: ما باور داریم که در شرایط سخت کنونی هیچ کس جز ایرانی نمی‌تواند به ایران کمک کند و در مقابل تحریم ها و تهدیدات موجود سربلند میدان باشد.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها