خبرهای داغ:
مسئول بانوان موکب شهدای آذربایجان شرقی در گفتگو با بسیج:

دست بانوان را برای خدمات رسانی به سیل زدگان می فشاریم

مسئول بانوان موکب شهدای آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت بانوان در این موکب، از همه بانوان دعوت کرد تا در آماده سازی و خدمات رسانی برای سیل زدگان به بانوان در موکب شهدای استان یاری گر باشند.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۸۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

نسرین پیرسمساری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در طی دو روز اخیر با همراهی بانوان خیر و علاقه مند به کمک توانستیم یک تن هویج را خرد و سرخ کنیم تا برای تهیه غذای گرم به سیل زدگان به موکب استان در ایلام ارسال شود.

وی همچنین از خشک کردن 200 کیلو سبزی خبر داد و اظهارداشت: تلاش داریم با آماده سازی مواد اولیه غذای گرم بتوانیم غذای گرم به سیل زدگان ارائه کنیم تا بخشی از دغدغه آن ها در تهیه غذا کاهش یابد.

پیرسمساری اضافه کرد: در بخش بانوان موکب روزانه مواد اولیه  2500 تا چهارهزار نفر آماده و به موکب آذربایجان شرقی ارسال می شود.

وی از آمادگی این موکب برای جمع آوری کمک های مردمی خبر داد و گفت: این موکب همه روزه از ساعت هشت صبح تا 19 عصر آماده دریافت کمک های مردمی است.

پیرسمساری اقلام مورد نیاز را شامل مواد غذایی(روغن مایع، برنج، عدس، لپه، لوبیا، هویج، پیاز، گوشت، مرغ، لوبیا سبز برشمرد.

وی همچنین پتو، بالش، لباس گرم، جوراب، کفش، وسایل بهداشتی همچون مایع دست شوئی،  مایع ظرف شوئی، پوشک بچه و ... از دیگر اقلام مورد نیاز عنوان و تاکید کرد: مردم حتما در ارسال لباس ها دقت کنند که لباس ها تازه باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها