به همت بسیج سازندگی:

کمک‌های مردم اردکان برای ارسال به مناطق سیل‌زده جمع‌آوری شد

به همت بسیج سازندگی و در راستای یاری هم‌وطنان آسیب‌دیده، کمک‌های مردم نوع‌دوست شهرستان اردکان برای ارسال به مناطق سیل‌زده جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۹۴۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در پی وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، بسیج سازندگی ناحیه اردکان با نصب چادر و صندوق در اماکن مختلف در سطح شهرستان نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام نموده است.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه اردکان در این زمینه گفت: این صندوق‌ها در اماکن عمومی و پرجمعیت و همچنین در محل‌های حضور و اسکان مسافران نوروزی، روستا‌ها و برخی از مساجد فعال شهرستان مستقرشده است.
وی اظهار داشت: همشهریان و مردم نوع‌دوست شهرستان اردکان با مراجعه به این پایگاه‌ها کمک‌های نقدی و کالایی خود را برای ارسال به مناطق سیل‌زده تحویل دادند.
مهدی نامزد افزود: تاکنون بیش از ۶۵۰ عدد حلواارده، بیش از ۳۰۰ بسته آب‌معدنی، ۱۰ کیسه برنج، چندین بسته ماکارونی، نان خشک، مواد غذایی، شوینده، ۲۰ تخته پتو، تعدادی لباس گرم و مقادیری دارو جمع‌آوری‌شده است.
وی اظهار داشت: همچنین تاکنون حدود ۷۰ میلیون ریال وجه نقد برای کمک به سیل‌زدگان جمع‌آوری‌شده است و گروه‌های جهادی شهرستان اردکان نیز برای بازسازی مناطق سیل‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی در پایان اظهار داشت: پایگاه مستقر در میادین ۱۵ خرداد و بسیج اردکان همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار