جمعی از نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی با فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۱۲۵۹۶۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، جمعی از نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی با سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ دیدار و  گفت و گو کردند.

در این دیدار سردار یزدی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سپاه تهران بزرگ به نمایندگی از مردم تهران از همان روز ۲۸ اسفند ماه که شرایط جوی کشور دگرگون شد و بارندگی‌های شدید آغاز گردید، برای کمک به مردم مازندران و بعد هم استان گلستان حضور به هم رسانید و ما در استان گلستان عهده دار امداد رسانی به شش محله شدیم.

سردار یزدی با اشاره به اینکه در روز‌های پایانی تعطیلات پیرامون خطر ایجاد سیل در شهر تهران نیز نگرانی‌هایی بود اظهار کرد: شب ۱۲ فروردین که در تهران به لحاظ شرایط جوی نگرانی‌هایی وجود داشت، سپاه تهران بزرگ به طور آماده باش ۱۰۰ درصدی در صحنه حاضر بود و مدام برای کمک و احیانا امداد رسانی؛ این آمادگی را حفظ می کرد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در مورد حضور در استان خوزستان نیز افزود: ما در خوزستان که وارد شدیم به طور جدی شرمنده حضور مردم و تلاش‌ها آن شدیم.

وی در ادامه با توجه به اقدامات دشمن و شرایط امروز کشور گفت: سیل اخیر و وحدت و یکپارچگی مردم این کشور بیانگر این نکته است که اقدامات خصمانه دشمن به جایی نخواهد رسید.

سردار یزدی با بیان اینکه پاسداری از انقلاب یک رسالت عظیم است اظهار کرد: پاسداری برای ما هیچ گاه به عنوان یک شغل مطرح نبوده بلکه رسالتی عظیم است و پاسدارانی که این لباس شریف را بر تن می‌کنند؛ صادقانه خود را وقف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی کرده اند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در پایان گفت: این سپاه به نمایندگی از مردم و نمایندگان مجلس، هر نقطه و هر زمانی که نیاز انقلاب اسلامی اقتضا کند؛ با تمام توان حاضر خواهد شد.

ارسال نظرات