خبرهای داغ:

برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه درتیپ انصار الرسول(ص) جوانرود

مراسم اعیاد شعبانیه با حضور حجت الاسلام شکری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الرسول (ص) در شهرستان جوانرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۲۵۹۷۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  ازجوانرود به مناسبت گراميداشت اعياد با شکوه شعبانيه مراسمی در تیپ انصار الرسول (ص) شهرستان جوانرود برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور کارکنان تیپ انصار الرسول (ص) سپاه ناحیه جوانرود برگزار گردید سردار باباخانی اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را تبریک گفت و افزود: اکنون بیشتر از زمان های گذشته دشمنان اسلام از سپاه حساب میبرند و قرار دادن نام سپاه در لیست تروریست ها، اعلام شکستی بیش برای آمریکا نیست.

 

فرمانده تیپ انصار الرسول(ص) جوانرود در ادامه با اشاره به شکست های متوالی آمریکا در منطقه  افزود: که سپاه با قدرت به آرمان ها و اهداف ادامه می دهد و هیچ کس نمی تواند مانع پیشرفت نیروهای مخلص خدا شود.

 

در ادامه مراسم حجت الاسلام شکری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الرسول (ص) جوانرود به بیان رشادت های امام حسین (ع) پرداخت و اظهار داشت:  نام سپاه برگرفته از وفاداری حضرت امام حسین (ع) به دین است و پاسداران باید یاری دهنده و پاسدار دین خدا باشند.

 

حجت الاسلام شکری در ادامه افزود: پاسداران همواره با بصیرتی که دارند گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستند وهرجا که لازم باشد در عرصه حضور پیدا می کنند.

 

ارسال نظرات