فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) در گفتگو با «بسیج»؛

یک تریلی محموله احتیاجات مردم به مناطق سیل زده از سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج ارسال شد

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) گفت : بسیج سازندگی سپاه ناحیه در قالب طرح محله مهربانی برای کمک‌رسانی به مناطق سیل زده سوسنگرد و خوزستان ، یک تریلی محموله احتیاجات مردم را ارسال کرد.
کد خبر: ۹۱۲۵۹۷۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار مجید زنجانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت :  بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کشور در آمادگی کامل به سر می‌برد و از تمام توان خود را برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده کشور استفاده می‌کند که در این زمینه در قالب طرح محله مهربانی برای کمک‌رسانی به مناطق سیل زده سوسنگرد و خوزستان ، یک تریلی محموله احتیاجات مردم را ارسال کرد.

یک تریلی محموله احتیاجات مردم به مناطق سیل زده از سپاه نحیه امام حسین (ع) کرج ارسال شد

وی تصریح کرد : در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در کمک رسانی به هموطنان شریف سیل زده و نیز با توجه به سیاست گذاری های طرح محله مهربانی که یکی از مهمترین اهداف تشکیل آن کمک رسانی وهمگامی با مردم در رفع مشکلات  وخدمت رسانی به آحاد جامعه می باشد: ، مساجد و حوزه های مقاومت پایگاه های بسیج محلات , اقدام به جمع آوری کمک های مردمی نمودند و دومین محموله ارسالی به مناطق سیل زده سوسنگرد و خوزستان ارسال شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) با اشاره به ارسال یک تریلی اقلام مورد نیاز  بیان کرد: با هدف رفع نیاز مردمی توسط سپاه ناحیه امام حسین (ع) این میزان محموله به مناطق سیل زده سوسنگرد و خوزستان ارسال شده است تا در این زمینه هیچ مشکلی باقی نماند.

سرهنگ پاسدار زنجانی افزود : از همه ائمه جماعات مساجد که واقعا کمک و تلاش کردند فرماندهان محترم حوزه ها و پایگاههای بسیج و همه عزیزانی که مخصوصا در گروههای جهادی زحمت کشیده اند تشکر ویژه و خالصانه داریم.

وی خاطر نشان کرد : از همشهریان و مردم شریف و شهید پرور کرج تقاضا دارم که  کمک های خودرا به پایگاههای بسیچ با محوریت مساجد ارائه بدهند و اقلام اهدایی مورد نیاز شامل پتو ، چادر مسافرتی، فرش وموکت ، پوشک نو و جیره خشک غذایی می باشد.

 

 

خبرنگار بسیجی : کوثری منش

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار