مجری «سمت خدا» احتمالاً قرار است در زمره مجریان سحرگاهی تلویزیون باشد.
کد خبر: ۹۱۲۵۹۹۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، بعد از انتخاب حسن سلطانی و مشخص شدن تکلیف اجرای برنامه سحرگاهی شبکه یک سیما(ماه خدا) رایزنی برای دیگر برنامه‌های سحرگاهی شبکه‌های سیما ادامه دارد. مثلاً برنامه شبکه دو سیما هم که چندین سال سیدجواد هاشمی مجری آن بود یک رایزنی رسانه‌ای انجام شد که آیا دوباره به آنتن سحرگاهی این شبکه برمی‌گردد یا خیر؟ هاشمی اتفاقا در جریان گفتگوی چندی پیش با تسنیم اعلام کرد که اگر بخواهد به تلویزیون بیاید دوست دارد یا کار کودک انجام بدهد یا برای نوجوانان. یکی از این بسترها اجرای برنامه نوجوانانه سحرگاهی شبکه دو سیماست.

امروز گمانه‌زنی برای برنامه سحرگاهی شبکه سه اتفاق افتاد و در فضای رسانه‌ای مطرح شد که با نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه «سمت خدا» برای اجرای برنامه سحرگاهی مذاکره شده است. سیدعبدالمجید رکنی تهیه‌کننده این برنامه از صحت و سقم این پیشنهاد و مذاکره خبر داد و گفت: پیشنهاد شده ولی هنوز قطعی نشده است. نظر ما این است که شبکه سه یک کار خوبی برای سحر انجام دهد اما یک تیم دیگر این کار را پیش می‌برد و «سمت خدا» مثل همیشه برنامه ظهرگاهی تلویزیون در خدمت بینندگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید

رکنی در خصوص برنامه‌های ویژه ایام شعبان و رمضان «سمت خدا» به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: روز یکشنبه همزمان با نیمه شعبان- میلاد حضرت مهدی(عج)، تیم «سمت خدا» به جمکران می‌رود و از آنجا برنامه‌ای خواهیم داشت. و سه هفته پایانی شعبان هم به موضوع یادکردی از اصحاب اهل‌بیت و نائبان خاص امام زمان(عج) می‌پردازیم. در ایام رمضان هم ظهرها همچون سال‌های قبل روی آنتن می‌رویم.

وی در پاسخ به این سوال که کارشناس مذهبی جدیدی هم برای ماه رمضان به تیم «سمت خدا» اضافه می‌شود، گفت: در خدمت همان تیم کارشناسان خواهیم بود و فعلاً به نفر جدیدی نرسیده‌ایم.

ارسال نظرات