خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: جای تشکر دارد از همکاری و حمایت های خوب اداره آموزش و پرورش نسبت به بسیج دانش آموزی هندیجان و امیدوارم برای پیشرفت اهداف و دستاورد های انقلاب ،توجه بیشتری در استعدادیابی دانش آموزان شهرستان شودوهمچنین از زحمات چندین ساله فرمانده سابق حوزه بسیج دانش آموزی هندیجان تقدیر و برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت را دارم .
کد خبر: ۹۱۲۶۰۱۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان همزمان با ولادت حضرت امام حسین (ع) وروز پاسدار با حضور فرمانده ناحیه سپاه ، سرپرست اداره آموزش و پرورش، معاونین و معلمین و فرمانده هان سابق و جدید بسیج دانش آموزی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش هندیجان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار داشت: بسیج در تمام برنامه ها بصورت تخصصی و حماسی حضوری فعال دارد و بسیجیان در هر شرایطی با پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری از دستاوردهای انقلاب واهداف امام راحل و شهدا پشتیبانی می کند و اینگونه اقدامات و تفکرات بسیج با ارزش و مقدس هست.

وی افزود : وجود معلمین که بامجاهدت در حال خدمت به علم و باسوادی مردم جامعه هستند باعث پیشرفت کشور شده اند و در این باره بسیج دانش آموزی در سنگر علم و رزم و دفاع با همکاری آموزش و پرورش در خط مقدم قرار دارند و همه این ها ارزشمند و قابل تحسین هستند ‌.

وی بابیان روحیه بیشتر همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی گفت: جوانان با استعدادی درواحدهای بسیج دانش آموزی جذب شده‌اند و در طول سال کارهای خوبی انجام می دهند و امسال به یاری خداوند اقدامات تاثیر گذاری بسیج دانش آموزی هندیجان درتمام زمینه خواهند داشت .

در ادامه آئین تکریم و معارفه فرمانده بسیج دانش آموزی ، عباسی سرپرست اداره آموزش و پرورش هندیجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و مخصوصا روز پاسدار ، خواستار تعامل و همکاری بیشتر شد و اعلام آمادگی کرد با تمام وجود در کنار بسیج دانش آموزی قرار دارند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها