خبرهای داغ:
در آغازین روزهای سال 98 جمعی از پاسداران سپاه ناحیه بجنورد با فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی دیدار صمیمانه ای داشتند.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۱۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبر گزاری بسیج:

در آغازین روزهای سال 98 جمعی از پاسداران سپاه ناحیه بجنورد با فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی دیدار صمیمانه ای داشتند. 
سردار مرتضوی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد خاطرنشان کرد:امسال سال استفاده از فرصت هاست،فرصت های زیادی را در پیش داریم و باید بتوانیم از این فرصت ها در پیش برد انقلاب اسلامی نهایت استفاده را ببریم. 
بدست آوردن فرصت ها برای انسان های هوشمند و دغدغه مند انقلابی حساس و مهم است. 
یکی از کارهای بزرگ و دقیق ما باید شناخت فرصت ها باشد،ما پاسداران که بعنوان حافظان انقلاب هستیم وظیفه داریم در پیش برندگی انقلاب فرصت ها را بخوبی بشناسیم. 
ما باید از فرصت ها درست بهره برداری کنیم و لازمه آن هم یک برنامه ریزی جامع و کامل می باشد.

 مقام معظم رهبری(مدظله) در آغاز سال کلید و رمزی را بیان کردند تا از فرصت ها استفاده کنیم یکی از این فرصت ها برخورد با دشمن،کاهش آسیب پذیری ها،خنثی سازی تهدیدات،رفاه و معیشت مردم است. 
وی در ادامه افزود: شناخت فرصت ها مهم و بعداز شناخت فرصت،برنامه ریزی درست است.ما به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی وظیفه داریم تا فراتر از مردم در صحنه حضور داشته باشیم و بتوانیم تمام قدرت انقلاب را در خدمت به آحاد مردم استفاده نمائیم و تحقق این موضوع باعث ناکامی دشمن خواهد شد. 
وی در ادامه گفت:بعد از اینکه ما فرصت ها را شناختیم در مرحله دوم باید برنامه ریزی جامع و کاملی داشته باشیم.بعد از اینکه برنامه ریزی کردیم قطعا موفقیت کسب خواهد شد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها