شورای بسیج دانشجویی استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای ضمن حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام وقیحانه رژیم آمریکا در خصوص قرار دادن سپاه در لیست تروریست را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۳۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ پس از قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست از سوی آمریکا، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان در حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام وقیحانه آمریکا بیانیه صادر کردند.

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدی وَ دِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ. 

 

اوست آن که پیامبرش را با هدایت و دینِ درست فرستاد تا او را بر همه ادیان پیروز گرداند، هرچند مشرکان خوش نداشته باشند‌

 

سپاه هرگز قابل تهدید و تحریم نیست... 

 

آمریکایی ها به خیال خود علیه سپاه و در واقع علیه انقلاب و ایران نقشه می کشند و گربه رقصانی می-کنند، البته این خباثت ها به جایی نخواهد رسید و با برگشتن کید و فریب آنها به خودشان، دشمنان جمهوری اسلامی ایران مانند ترامپ و احمق های دور و بر نظام حاکمه آمریکا در حال حرکت به سمت حضیض هستند. بیانات رهبر انقلاب در جمع پاسداران 19/1/1398.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می‌کند و براساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در چهل سال گذشته با تمام وجود از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کرده است و مصداق این جمله رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) قرار گرفته است که فرمودند: «جمله معروف امام (ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» به این دلیل بود که سپاه، شجره‌ی طیبه‌ای است که از هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی می‌تراود و حفظ کشور و انقلاب نیز منوط به استمرار این عناصر مهم است." 

 

مادر تروریست‌های جهان امروز در پی اقتدار بی‌نظیر نیروهای مؤمن سپاه پاسداران برای جلوگیری از رشد روزافزون قدرت موشکی، آفندی و پدافندی جمهوری اسلامی ایران، بزرگ‌ترین قاتل تروریست‌های جهان را تروریست می‌نامد! این‌گونه رفتارهای غیرمتعارف و خلاف عقلانیت، دست‌وپا زدن‌های قبل از افول است که آمریکایی‌ها با یاغی‌گری و قلدرمآبی سعی در بازپس‌گیری وجهه ازدست‌رفته‌شان دارند. 

 

این بار دولت آمریکا قصد دارد طرحی مسکوت را که یک‌بار در سال ۹۶ از طرح و تصویب آن عقب‌نشینی و از دستور خارج کرد را دوباره مطرح و کلیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‌عنوان یک سازمان تروریستی اعلام کند. این اولین باری است که نیروی رسمی یک کشور یک سازمان تروریستی نامیده می‌شود. این مضحک است که اولین و بزرگ‌ترین حامی تروریست در دنیا، یک نیروی دفاعی و عامل امنیت منطقه در مقابل حملات تروریستی را تروریست اعلام می‌کند؛ اما این اقدام سبکسرانه برای ایران اسلامی تازگی چندانی ندارد و ملت ایران ۴۰ سال است که با این اقدامات آمریکا روبه‌روست و برایشان رفتار جدیدی نیست. بزرگ‌ترین تجربه ایران در این ۴۰ سال ایستادن مقابل ظالمان و مستکبران عالم بوده است و به‌خوبی توانسته با همین ایستادگی، معادلات بین‌المللی را تغییر دهد. ایران کشوری غنی، ریشه‌دار، متمدن، قدرتمند و دارای نفوذ در معادلات جهانی است که لایه‌های نفوذش مخصوصاً در منطقه انکارناشدنی است و آمریکا باید بداند که سپاه هرگز قابل تهدید و تحریم نیست و قطعا این کار تبعات سنگینی برای آمریکا خواهد داشت. 

 

حماسه سازی فرزندان شورایعالی امنیت ملی که در اقدامی متقابل و شجاعانه رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریسم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» قلمداد کرد و این همان حماسه¬هایی که بدون شک حاصل آن برخلاف تحلیل‌های دشمنان، تقویت وحدت ملی، همدلی و انسجام خواهد بود.

 

فرزندان جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز انزجار از این اقدام غیرقانونی و نابخردانه‌ دولت ترامپ که با توجه به نقص قوانین بین‌المللی، نقض صریح حاکمیت ملی و تهدیدی علیه امنیت ملی کشور محسوب می‌شود، اعلام می‌دارد فرزندان این مرزوبوم در لباس سپاهی، ارتشی و بسیجی در هر زمان که مام میهن به رشادت و حضورشان نیاز داشت، جان پاک خود را نثار مردمانشان کرده‌اند و حال که این سربازان سبزپوش، آماج حملات ناجوانمردانه خارجی قرارگرفته‌اند، دوشادوش ملت بر خود وظیفه می‌داند در مقابل این حرکت مذموم رژیم ایالات‌متحده امریکا، از نجابت و رشادت سپاهیان پاسدار ایران و انقلاب دفاع کرده و با یادآوری حماسه‌آفرینی‌های این عزیزان اعلام نماید سپاهی که خود، قربانی تروریسم بوده، مطابق اصل صد و پنجاه قانون اساسی، نیروی نظامی رسمی کشور ماست و آحاد ملت شریف ایران با حمایت از فرزندان خود، فارغ از دیدگاه‌های سیاسی و بر مبنای وظیفه‌ی ملی، حماسه‌ای را رقم خواهد زد که دانش سیاسی جهان، این بلاهت منبعث از تفکر ترامپیسم را به عنوان برگی سیاه در کتاب‌های تاریخ خود درج نماید.

 

 حماسه‌ای که بدون شک حاصل آن برخلاف تحلیل‌های دشمنان، تقویت وحدت ملی، همدلی و انسجام خواهد بود. حماسه¬ای همانند فرزندان خانه ملت که که با داشتن خلق و خوی پاسداری است که از جمله آن ایثار و از خودگذشتگی، روحیه جهادی و سخت کوشی، بصیرت و دشمن-شناسی و حرکت به موقع و به وقت در مقابل توطئه های دشمن، با مردم بودن و رفع مشکلات آنان و تبعیت از ولایت فقیه است.

 

 

ارسال نظرات