مراسم ویژه گرامیداشت روز پاسدار همراه با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بوشهر به میزبانی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و با حضور جمعی از کارکنان نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان در حسینیه گلزار شهدای بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۵۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) در این مراسم گفت: روز سوم شعبان سال روز میلاد امام حسین علیه السلام به عنوان روز پاسدار نام ­گذاری شده است که بر همین اساس تمام نیروهای مسلح ما و به خصوص سپاه در انجام مأموریت ­های خود از پیام ­های عاشورا استفاده می ­کنند.

حجت الاسلام حسین دشتی افزود: هویت پاسداری ما این معنا را به همه جهان انتقال داده است اما هنوز کسانی این معانی را نفهمیده ­اند و نیاز است که به آن ­ها در این زمینه توضیح داده شود.

وی تصریح کرد: امام حسین علیه السلام در برابر ذلت قرار گرفت اما زیر بار آن نرفت که ما نیز از ایشان یاد گرفته ­ایم در برابر ذلت ­پذیری، ستم ­پذیری و ظلم به مستضعفین جهان زیر بار ظلم زندگی نکنیم که فطرت انسان نیز همین مطلب را طلب می­ کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر هویت انقلاب اسلامی و قیام مردم ایران را ظلم ­ستیزی در برابر آمریکا و دیگران عنوان کرد و افزود: امروز کسانی می­ خواهند با طرح دلایلی مانند توجیهات منافع مادی، مالی و ملی این مسئله مهم و بزرگ را ندیده بگیرند در صورتی که ما از امام حسین علیه السلام یاد گرفته ­ایم که ضد ظلم و ذلت باشیم و در جهان عزت طلب بوده و زیر بار زور زندگی نکنیم و بر همین اساس نیز ما یاری دهنده مستضعفین جهان هستیم و در برابر ظلمی که به مستضعفین جهان صورت می­ گیرد سکوت نمی ­کنیم.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده ­های شهدا تقدیر به عمل آمد.

گلزار شهدای بوشهر به مناسبت روز پاسدار غبارروبی شد

انتهای خبر/

ارسال نظرات