تجمع اعتراض آمیز مردم نیشابور در مقابل آمریکا

اقشار مختلف مردم ومسئولین نیشابور در پی اعلام تروریستی بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی شیطان بزرگ آمریکا، در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۵۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ اقشار مختلف مردم ومسئولین نیشابور در پی اقدام خصمانه شیطان بزرگ آمریکا مبنی‌بر اعلام تروریستی بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور این اقدام را محکوم کرده و اعتراض خود را اعلام کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاورد‌های بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می‌نماید.

جمله‌ی معروف حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» به این دلیل بود که سپاه، شجره‌ی طیبه‌ای است که از هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی می‌تراود و حفظ کشور و انقلاب نیز منوط به استمرار این عناصر مهم است.

در این مراسم سرهنگ پاسدارسید علی اکبر حسینی فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه نیشابور وحجت الاسلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه نیشابور به ایراد سخن پرداختند وسپس بیانیه پایانی مراسم در محکومیت اقدام خصمانه شیطان بزرگ آمریکا مبنی‌بر اعلام تروریستی بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرائت گردید وطوماری توسط اقشار مختلف مردم ومسئولین نیشابور درحمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت شیطان بزرگ آمریکا امضاگردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها