اجتماع بزرگ «من هم یک سپاهی هستم» با حضور مردم انقلابی و مسئولین در فریمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۶۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بخشدار مرکزی فریمان در این مراسم گفت: آمریکا با تروریست خواندن سپاه درجه محبوبیت و نفوذ اجتماعی این نهاد انقلابی را بیش از گذشته بالا برد.

مهندس عبداله تیموری افزود: تروریستی خواندن نهاد انقلابی و ولایی از سوی ترامپ، از روی درماندگی است و علت اصلی این عمل مفتضحانه و غیرعقلانی این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای همه نقشه‌های شوم آمریکا و هم دستانش را با شکست داعش و تشکیل حشد الشعبی و انصار الله در منطقه نقش برآب کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان نیز در این مراسم گفت: پاسدار کسی است که از ارزش‌های نظام و انقلاب حفاظت کند که به لطف خداوند این توفیق نصیب ماشده است.

سرهنگ پاسدار حسین شمس گفت: یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران، شکل گیری نهاد انقلابی سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی (ره) است که هم اکنون خار چشم و استخوان در گلوی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی شده است.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با وجود همه هجمه‌ها و مخالفت‌های خارجی و داخلی همچنان به اهداف و آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و برای تحقق آن‌ها از هیچ گونه تلاشی دریغ نکرده و نخواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها