خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان این ناحیه، بصیرت نافذ و ژرف اندیشی را از امتیازات خاص و ویژه حضرت عباس(ع) بر شمرد و گفت: آن حضرت تمام خطوط جامعه و رگه های کفر و نفاق را به خوبی می شناخت.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۷۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی سرافرازی کشور را مدیون رشادت های جانبازان و ایثارگران دانست و اظهارداشت: عزت و جایگاه والای آن ها به سبب رشادت ها و الگوگیری از حضرت ابوالفضل(ع) بود.

وی با بیان اینکه شهدا به عهد و پیمانشان با خدا وفا کردند، افزود: ما همه مدیون شهدائیم و فقط با خدمت صادقانه و بی وقفه به اسلام، قرآن، انقلاب و ولایت می توانیم  دِینمان را نسبت به شهدا  ادا کنیم.

حجت الاسلام طالعی در بخش دیگر سخنان خود به توطئه ها و فتنه های دشمنان بویژه امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته اشاره ای کرد و گفت: علیرغم همه دشمنی ها و توطئه ها، در سایه الطاف الهی و رهبری امام راحل  و مقام معظم رهبری، اقتدار نیروهای مسلح،  ایمان و همراهی مردم  همه توطئه های دشمن را  نقش بر آب می کند.

وی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) دانست و ادامه داد: در طول این چهل سال تمام فتنه ها و تهدیدها به  برکت عاشورا و فرهنگ عاشورایی تبدیل به فرصت شده با موفقیت توطئه ها و تهدیدها را پشت سر گذاشتیم. 

حجت الاسلام طالعی ولایت مداری و ژرف اندیشی را از نیازهای شدید زمان ما برای تمام طبقات جامعه دانست و گفت: ما همواره مدیون اهل بیت(ع)، ولایت فقیه و مخصوصا  مردم ولایت مدار ایران اسلامی هستیم که در همه مراحل این انقلاب پا به پای انقلاب با بصیرت ژرف و عمیق اندیشی ایستاده و همراهی می کنند.

وی ادامه داد: گربه رقصانی ترامپ احمق و برخی دنباله روهای ایشان این حقارت و کینه در سینه خود را به گور خواهند برد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صلابت و اقتدار در خدمت اسلام و نظام و امت اسلامی خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها