آئین تجلیل از جانبازان و ایثارگران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری با حضور مشاور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۸۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز، از ایثارگران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری با حضور مشاور فرمانده سپاه استان و معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تجلیل شد.

آقای آماره، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز با اشاره به جایگاه ایثارگران نزد خداوند، گفت: قطعا این عزیزان جایگاه رفیع و ارزشمندی در نزد خداوند متعال دارند و افتخار این مرز و بوم به شمار می آیند.

وی افزود: تحمل آلام و دردهایی که برخی عزیزان ایثارگر می کشند ، ازدایره  توان انسان خارج است  و این صبر بر دردها، موهبتی است که از جانب خداوند متعال به آنان رسیده است.

سرهنگ پاسدار کرم نظری نیز در این مراسم اظهار کرد: جانبازان و ایثارگران افرادی هستند که به اصول خاصی پایبند بوده و برای به ثمر رسانیدن این اصول حاضر شده‌اند سلامتی و جان گرانمایه خود را در طبق اخلاص بگذارند و اهدا کنند.

مشاور فرمانده سپاه استان، افزود: لازم است در کنار هم و همانند دوران دفاع مقدس با جانبازی و از خود گذشتگی فعالیت کنیم تا بتوانیم شاهد موفقیت‌های چشمگیری درحوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی باشیم.

نظری گفت: جانبازان شهدای زنده‌اند، در جبهه‌ها جان خویش را برای رضای خدا و حفظ دین اسلام در دست گرفتند و آماده فدا کردن بودند و برای خواست خدا قیام کردند و به درجه جانبازی رسیدند و به وظیفه خود به طور کامل عمل کردند.

وی، همچنین در بخشی از سخنان خود به تشریح عملکرد سپاه در حوزه های مختلف فرهنگی، دفاعی، اجتماعی، مردم یاری و مردم داری پرداخت و خدمت رسانی به هموطنان در حوادث غیرمترقبه همچون زلزله و سیل های اخیر را یادآوری کرد که نشانه همبستگی و همدلی بین دستگاه های مختلف اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی در کشور است.

حجت الاسلام مردانی، امام جماعت این اداره کل نیز در این مراسم ضمن اشاره به کرامات ائمه اطهار(ع)، به برخی موارد و مسائل مربوط به عملکرد نظامیان و پاسداران اشاره و تصریح کرد: آنچه مسلم است رئیس جمهور آمریکا نمی تواند برای مردم این مرز و بوم تعیین تکلیف کند و در ظاهر و باطن مشخص است که نظامیان و پاسداران این مرزو بوم هیچ ترسی از افرادی همچون ترامپ ندارند.

همچنین معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت: خداوند نعمت های زیادی به ما داده است كه ما باید شاكر آنها باشیم از جمله این نعمت ها انقلاب و همچنین نعمت وجود امام خمینی به عنوان بنیانگذار انقلاب می باشد.

 رسولی افزود: نعمت دیگر در واقع دفاع مقدس و جنگ تحمیلی می باشد كه راهی را برای افرادی كه تعلق به این جهان مادی نداشتند هموار كرد تا راه عروج و آسمانی شدن را بپمایند و به مقام عالیه ای كه خدا برای آنها در نظر گرفته است برسند.

 لازم به ذکر است در پایان این جلسه کلیه میهمانان به همراه کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به نماز جماعت پرداختند.

ارسال نظرات