خبرهای داغ:
در حاشیه اجتماع مردمی «من یک پاسدارم» تعدادی از دانش آموزان تبریزی در یک اقدامی خودجوش از خدمات کارکنان سپاه عاشورا تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۸۲
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پس از اعلام سپاه پاسداران به عنوان یک گروه تروریستی توسط دولتمردان آمریکا، همه ملت ایران از هر قشر و صنفی با روش های متفاوت و متنوعی، حمایت خود از سپاه پاسداران را اعلام کردند.
صبح امروز نیز مردم تبریز در یک اقدام خودجوش مقابل بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تجمع کردند و با حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، تنفر و اعتراض خود نسبت به این اقدام دولت آمریکا را اعلام کردند و به پویش «من یک سپاهی ام» پیوستند.
پس از برگزاری این مراسم دانش آموزان خبرنگار پانا آذربایجان شرقی در اقدامی خودجوش و با حضور در اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و جلسه حوزه بسیج دانش اموزی که با حضور جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در حال برگزاری بود به نیابت از تمامی کارکنان سپاه با اهدای هدیه ای از خدمات الیاس گلمحمدزاده؛ معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا، وحید فرشباف؛ مسئول بسیج دانش آموزی استان و دیگر کارکنان سپاه عاشورا حاضر در جلسه تجلیل کردند.

ارسال نظرات