اعلام حمایت اقشار مختلف از سپاه در بام ایران

اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان با برگزاری مراسمات مختلف و حضور در رده های سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با پاسداران انقلاب اعلام همبستگی کردند.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۸۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد بزرگ پاسدار عالم هستی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری با برگزاری مراسم های مختلف و حضور در رده های سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن، شهدای مدافع حرم آل الله و روز پاسدار را تبریک گفتند.اعلام حمایت اقشار مختلف از سپاه در بام ایران

گفتنی است: نکته مشترک در این دیدارها، ابراز همبستگی همگانی با سپاه و محکوم کردن اقدامات نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در زمینه اعلام این نهاد مردم بعنوان گروه تروریستی بود.

شایان ذکر است: ائمه جمعه و جماعات، فرهنگیان، دانش آموزان، کارکنان ادارات، اصناف و بازاریان و کشاورزان و اقشار مختلف مردمی با ابراز لطف نسبت به فرزندان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سیاست های خبیثانه دشمنان انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری و مدیران و فرهنگیان و دانش آموزان، با برگزاری گردهمایی در این اداره کل ضمن محکوم کردن سیاست های غلط آمریکایی ها، روز پاسدار را گرامی داشتند و اکیپ هایی نیز از دانش آموزان و فرهنگیان طی روزهای گذشته و امروز با حضور در رده های سپاه و اهدای شاخه های گل، روز پاسدار را تبریک گفتند.

اعلام حمایت اقشار مختلف از سپاه در بام ایران

حضور مدیر کل جمعیت هلال احمر استان و مسئولین و کارکنان این دستگاه در ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، حضور جمعی از فرماندهان انتظامی، مدیران دستگاه های دولتی و اجرایی از دیگر دیدارهای صمیمانه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری بود.

اعلام حمایت اقشار مختلف از سپاه در بام ایران

شایان ذکر است: معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز به همراه مدیران دستگاه های مختلف دولتی در سپاه استان حضور یافتند و بر همبستگی دولت با نیروهای مسلح و سپاه تأکید کردند.

به گزارش بسیج، فضای مجازی نیز مملو از ابراز لطف و همبستگی اقشار مختلف مردم و مسئولان با نهاد مردمی و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 اعلام حمایت اقشار مختلف از سپاه در بام ایران

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و دیگر مسئولین این نهاد در استان چهارمحال و بختیاری با تشکر از آحاد ملت بویژه مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری اذعان داشتند: سپاه خادم ملت است و عصبانیت آمریکا از این نهاد انقلابی و مردمی  را نشانه ای بر حرکت صحیح خود در راستای خط ولایت و خدمت به مردم  می دانند.

ارسال نظرات