دستگاهها و نهادهای استان مازندران حمایت خود را از سپاه اعلام داشتند

در ادامه پویش همگانی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز برخی دیگر از مدیران کل استان مازندران با هیئات همراه، ضمن دیدار با فرمانده، نماینده ولی فقیه و هیئت رئیسه سپاه کربلا حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام آمریکا مبنی بر تروریست قلمداد کردن سپاه اعلام داشتند.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۹۵
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در ادامه پویش همگانی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز مدیران کل آموزش و پرورش،  اطلاعات، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، دادستان مرکز استان و فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران با هیئات همراه، ضمن دیدار با فرمانده،  نماینده ولی فقیه و هیئت رئیسه سپاه کربلا و تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و تشکر از خدمات رسانی سپاه به مردم و دولت در همه اوقات به ویژه امداد رسانی در سیل اخیر، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام آمریکا مبنی بر تروریست قلمداد کردن سپاه اعلام داشتند.

اینان ضمن تقبیح اقدام بی شرمانه و احمقانه شیطان بزرگ، این را فرصتی برای جلوه نمایی همبستگی بیشتر میان دستگاهها، مردم و سپاه دانستند.

مدیران و مسئولان استان مازندران حمایت و پشتیبانی جانانه مردم، دستگاهها و دولت از سپاه را به سبب اقدامات بسیار مثبت و ارزشی سپاه در همه عرصه به ویژه خدمت رسانی صادقانه، بی ریا و دلسوزانه سپاه در یاری مردم، مستضعفین، محرومین و نیازمندان دانستند.

 مدیران و مسئولان  دستگاههای مازندران ضمن تقدیر از فعالیت ها و خدمات سپاه، با پوشیدن لباس سبز سپاه، آنرا افتخار و آرزوی خود دانستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار