محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در پیامی نوشت که اقدام نابخردانه آمریکا علیه سپاه پاسداران موجب انسجام بیشتر مردم، مسئولان و جریانات سیاسی کشور در حمایت از این نیرو شده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۹۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پیامی در واکنش به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت:

ومَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز با تجربیات و خدمات چهل ساله یک مجموعه‌ی نظامی نیرومند است. استکبار جهانی با عاملیت رییس جمهور بی خرد آمریکادر اقدامی گستاخانه، فرزندان غیور ضامن حفظ کشور، ملت و انقلاب اسلامی را " تروریست" نامید.

کیست نداند که آن‌ها خود ایجاد کننده گروه‌های تروریستی، چون داعش و عامل بسیاری از جنایات در منطقه‌ی خاور میانه و کشور ما از کودتای ۲۸ مرداد گرفته تا سرنگونی هواپیمای مسافربری هستند. کیست که نداند آمریکایی‌ها در طول دوران جنگ تحمیلی حامی اصلی صدام و گروهک‌های تروریستی جنایتکاری بودند که در کشور ما ۱۷ هزار نفر از بهترین فرزندان این ملت را به شهادت رساندند و هنوز هم سردمداران آمریکا در گردهمایی‌های این گروهک‌های تروریستی منفور حضور می‌یابند. چه کسی است نداند که اگر سپاه درمقابل حمله گسترده داعش و تصرف مناطق وسیعی از کشور‌های همسایه به خواست آن‌ها ورود و ایستادگی نمی‌کرد اکنون با چه شرایط وخیمی در منطقه و حتی جهان روبرو بودیم؟

دور از انتظار نبودکه حاکمان شکست خورده‌ی آمریکا برای تبلیغات داخلی و رضایت عمال منطقه‌ای خود، سپاه را در زمره گروه‌های تروریستی قرار دهند. این اقدام در واقع خدمتی دیگر به رژیم کودک کش صهیونیستی است که ترامپ کاملا تسلیم مطامع نامشروع آنان بوده و با تغییر محل سفارت آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بربلندی‌های جولان این سرسپردگی را بیش از پیش اثبات کرده است.

حماقت رییس جمهور آمریکا در "تروریست قلمداد کردن سپاه" را به شدت محکوم کرده و با تاکید بر این که سپاه نیرویی الهی در قلب آحاد ملت ایران جا دارد، شکر به درگاه خداوند قادر متعال به جا می‌آورم که این اقدام نابخردانه را موجب انسجام بیشتر مردم، مسئولان و جریانات سیاسی کشور در حمایت یکپارچه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار داده که وجود با برکتش تماما در خدمت حفظ استقلال، عزت و سربلندی کشور اسلامی ایران است.
ارسال نظرات