مدیر سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به تداوم حضور گروه‌های جهادی دانشجویی یزد در مناطق سیل‌زده لرستان، افزود: در کنار اردو‌های جهادی دانشجویان، تلاش برای تهیه اقلام موردنیاز سیل‌زدگان نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۲۶۱۱۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
اکبر عابدی در گفتگو با خبرنگار بسیج در یزد با اشاره به اینکه از نخستین روز‌های وقوع سیل در استان‌های شمالی کشور و همچنین شهر شیراز، استان لرستان و استان خوزستان باوجود تعطیلات نوروزی، گروه‌های مختلف جهادی بسیج دانشجویی در سطح استان به تکاپو افتاده و در مرحله اول اقدام به جمع‌آوری و تهیه اقلام موردنیاز سیل‌زدگان کردند، یادآور شد: اولین گروه از این جهادگران دانشجو یزدی نیز در هفته دوم عید راهی مناطق سیل‌زده غرب کشور شدند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد بابیان اینکه جهادگران عضو جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) یزد با کسب اطلاعات از مناطق سیل‌زده، به‌طور پیوسته در حال تلاش برای تهیه اقلام موردنیاز هم‌وطنان در غرب و شمال کشور هستند و با کمیته امداد نیز در جمع‌آوری کمک‌های خیری همکاری دارند، افزود: این اقدامات تا روزی که نیاز به کمک‌رسانی در مناطق سیل‌زده وجود دارد، تداوم خواهد داشت.

عابدی به حضور نیرو‌های جهادی قرارگاه شهید محمدخانی بسیج دانشجویی یزد در شهرستان سیل‌زده پل‌دختر نیز اشاره کرد و افزود: جهادگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد در قالب گروه جهادی ابناءالسبیل نیز صبح امروز به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد بابیان اینکه اعزام‌ها در بازه‌های چندروزه تداوم خواهد داشت، اذعان کرد: فعالیت‌های اصلی به‌منظور بهسازی معابر و خانه‌ها و شستشو و اماده‌سازی آن‌ها که نیاز جدی‌تر به نیروی انسانی دارد پس از جمع‌آوری گل‌ولای و پاک‌سازی آغاز خواهد شد و از هم‌اکنون اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها جهت حضور جدی‌تر و هدفمندتر گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی یزد در فصل تابستان در مناطق سیل‌زده جنوب غرب کشور شروع‌شده است.

وی در این راستا ادامه داد: با توجه به سوابق و فعالیت‌های موفق تیم‌های جهادی دانشجویی یزد در عرصه‌های اقتصادی و کسب کار، کشاورزی و روانشناسی، جهادگران فعال در این عرصه‌ها نیز به مناطق اعزام خواهند شد.

عابدی با تأکید مجدد بر اینکه تلاش‌ها و خدمت‌رسانی‌ها به هم‌وطنان سیل‌زده توسط گروه‌های جهادی تا عادی شدن شرایط زندگی و بهبود کامل اوضاع در این مناطق ادامه خواهد داشت، افزود: علاقه‌مندان به همکاری با گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی یزد می‌توانند با شماره ۳۸۲۱۶۸۱۳ بخش سازندگی، تماس گرفته و جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع‌رسانی قرارگاه جهادی شهید محمدخانی یزد به نشانی @Q_hajammar در پیام‌رسان‌های داخلی مراجعه کنند.


مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد با تأکید بر اینکه تهیه اقلام ضروری همچنان از اولویت‌های کمک‌رسانی است، تصریح کرد: تجهیزانی مثل کفکش، لجنکش، موتوربرق، فرش و پتو، مواد غذایی خشک و وسایل بهداشتی ازجمله این نیاز‌ها است.

عابدی در پایان یادآور شد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به همت جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) یزد و کمیته امداد در میدان امام حسین (ع) و میدان جانباز (اطلسی) هم چنان برپا است.

انتهای پیام/د 
ارسال نظرات